maanantai 4. maaliskuuta 2013

Eksynyt sielu etsii kotia

Joitakin asioita ei voi vain korjata eikä joidenkin asioiden kanssa voi elää. Ei ole paluuta, ei toivoa. Oon tänään tosissani taas miettinyt itsemurhaa. Tuntuu pahalta ajatella mennyttä, tätä päivää tai tulevaa. En kestä mitään niistä. Huomaan vain aina niitä ajatellessani miten paha ihminen olen oikeasti. Olen niin paha kuin ihminen ikinä voi vain olla. Ansaitsen kaiken tämän eikä mun pidä enää sääliä itseäni (mahdotonta lopettaa!?). Mun täytyy rangaista, satuttaa ja tuhota pala palalta itseni - itse pahuus pois muiden elämästä. Oon miettiny vakavissani huumeita. Jos saisin käyttäysin metamfetamiinia seurauksista huolimatta! Mitä vain kunhan se tuhoaisi mut hitaasti ja tuskallisesti. Tahdon pois tästä tajunnantilasta jonnekin muualle ellen voi olla kuollut fyysisesti.
Oon vain lihonut, aikaansaamaton vätys joka vain lihoo ja lihoo, ahmii ja lihoo. Muuhun musta ei ole! Mä en jaksa enää elää. En ilman anoreksiaa, johon mulla on niin kaukanen matka kuin ikinä voi va in olla! Ei musta ikinä tule anorektikkoa vaikka kuinka sitä toivoisin! Oon vaan epätoivonen läski ahmimishäiriöinen paska.

Tulipa tosi fiksu kirjotus.. tiedättehän tekin nyt millanen mulkku oon tosielämässä.. vaikka kyllä ootte varmaan tienny sen jo aikapäivää sitten. En voi kuin päivittäin ihmettellä miten näin paha ihminen voi olla olemassa.

4 kommenttia:

  1. Sä et ole paha. Älä tuhoa itseäsi. En tiedä mitä muuta sanoa, paljon voimia ja tsemppiä. :( ♥

    VastaaPoista
  2. älä koske huumeisiin. Ite mietin niitä kans ihan vakavissani viime vuonna ko mun syömishäiriö oli pahimmillaan, ajattelin että ne on ainut asia joka auttaa.. ja mä vaan halusin niitä. Ja rehellisesti, joo ne tuo parhaan tunteen maailmassa mutta ne ei oo hyväks enkä mää haluu että sää oot koukussa niihin.. vaikka nyt varmaa kuulostaaki siltä että haluun sulle vaan lisää ja lisää kipua. Mutta.. emmää tiiä, tosta ahmimisesta voi parantua.. vaikka sua ei kiinnostais parantua.. tai sitte vaan.. alat syyä terveellisesti.. jos sää selviit yhestä illasta ilman ahmimista, seuraavana päivänä on jo parempi olo. Ja sitte voit jatkaa sitä, hitaasti sää tuut oppimaan. Vaikka tuut sortumaanki.. Ite en oo vielä oppinu lopettamaan sitä, mutta mää aion yrittää..

    VastaaPoista
  3. Vaikka susta ei voi saada muunlaista kuvaa kuin mitä tekstit antaa ymmärtää, niin en silti " nää" sua paskana ja huonona. Mä nään vaan masennuksen. Vakavan puoleisen. Ja nään myös vahvan henkilön, joka on jaksanu yrittää!

    Voimia♥♥♥♥
    !!

    VastaaPoista
  4. Jos kosket huumeisiin, niin baby ollaan samassa veneessä ja kadotaan näistä meristä.

    Älä koske niihin ihan vielä! <3 ÄLÄ KOSKAAN.

    VastaaPoista