keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Perjantain jälkeiselle postaamattomuudelleni on selitys. Ikävä sellainen. Me tavattiin sen jätkän kanssa ja me ryypättiin. Mä join paljon joten tajunta meni suurimmaks osaks kaikesta. Jotenkin ilta pääty siihen, että mä olin päätyny roikkumaan sen jätkän parvekkeelta ysin aikoihin illalla. Se asuu neljännessä kerroksessa. Ite en muista tästä mitään muuta kun sen kun se jätkä sit löys mut roikkumasta, mä vaan sanoin sile älä anna mun pudota. Se ei kuitenkaan jaksanu pitää kiinni ja mä tipuin.
Tipuin maahan ja matkalta muistan sen helpotuksen tunteen, että nyt tää kaikki paska on ohi.

Näin upeasti siinä ei mun tuurilla kuitenkaan käyny vaan jäin henkiin. Mä muistan pätkiä siitä, kun oon ambulanssissa ja multa kysellään asioita. Verikokeen mukaan veressä oli 2,6 promillee.
Mun jalat meni paskaks ja selkä. Kaikki leikattiin. Vasen jalka vasta tiistaina. Lääkärit uskoo mun vielä kävelevän ja palaavan suht normaaliks, mutta en usko. Tää on mulle ihan oikein. Kaiken lisäks mä vaan lihon nyt sairaalaan sängyssä liikkumattomana kivuista huutaen ilman, että voisin kuluttaa kaloreita. Molemmissa jaloissa kipsit ja selkään laitettu joku levy..

Mut siirrettiin tänään oman paikkakunnan sairaalan osastolle, jonne vanhemmat toi mulle koneen. Koskee joka paikkaan eikä kipulääkkeet auta, ahistaa ja pelottaa tää hiljauus ja yksinäisyys. Ite tän aiheutin, mutta musta on vaan koko ajan tuntunu lauantaina jälkeen, että oisinpa vaan kuollu. Miksi vitussa mä jäin henkiin!!

Antakaa mulle anteeks pikkuset, että oon näin kusipää, mutta vielä vaikka olisinkin lopun ikääni pyörätuolissa, musta tulee laiha!!
Mä en osaa kuvata tän hetkistä olotilaa yhtään enempää, mutta mikään hyvä se ei oo..
Pelottaa olla tämänki asian kanssa yksin taas..

15 kommenttia:

  1. voi ei, ihan hirveesti voimia ja toivottavasti kaikki menee hyvin!!♥

    VastaaPoista
  2. härreguuud! voi kulta pieni! <3

    Susta tulee laiha ja kyllä sä pystyt vielä kävelemään! uskon suhun !! Jaksamisia ja toivottavasti kaikki päätyy hyvin! Tosi hienoa että kirjoitit tänne (moni ei olisi tätä tehnyt "sen verran henk.koht.asia)! olin jo ihmetellyt mielessä että missähän oot!

    ihanaa kuulla että oot vielä hengissä vaikka itse toivotkin muuta...
    Paranemisia sinne!
    oot mun ajatuksissa<3

    vaikka maailma tuntuiskin synkältä paikalta ei se lähteminen oo sen arvosta et kannattais !

    VastaaPoista
  3. Voi eikä... Aaaa en osaa sanoa mitään. Pelottaa sun puolestas ja en osaa kuvitellakaan sitä kipua (äitini asuu myös neljännessä kerroksessa, ja joskus kans miettinyt mitä jos hyppäis, mutta ei.), niin henkistä kuin fyysistä. Kultapieni kun saisit apua.. Kaikki ei saisi pyöriä laihuuden tavoittelemisen ympärillä. :(<3

    VastaaPoista
  4. voi kauheaa, voimia hurjasti ! <3

    VastaaPoista
  5. oon nii hito pahoillani sun puolest D:
    mut kyl sä selviit siit! oikeesti.

    VastaaPoista
  6. Voi ei ):
    Hyvä, että oot siinä vielä <3
    Paljon jaksamista ja tsemppiä. Kirjottelehan kuulumisia jatkossakin, jos on jaksamista siihen.

    VastaaPoista
  7. voi ei, ihan kamalaa! kauheesti tsemppiä, koita pärjäillä! :((

    VastaaPoista
  8. Et sä ole mikään kusipää, vaan tyttö jolle on käyny liikaa kamalia asioita:( Lupaa ihanarakas, ettet enää koskaan _ikinä_ tee mitään tuollaista... Olin järkyttynyt kun avasin bloggerin ja huomasin sun postauksen:(

    Voimia, haleja<3

    VastaaPoista
  9. Mitääää. :O Voi pieni säikähdin niin kovasti, onneks oot kuitenkin hengissä, vaikka just nyt et sitä toivokaan.

    Iso voimahali. ♥

    VastaaPoista
  10. :( Kaikkea kurjaa joudutkin kestämään.

    Luin susta Keski-Suomalaisesta ja muihinkin nettiuutisiin oli kirjoitettu tapahtuneesta.

    Toivottavasti kuntoudut pian.

    Surettaa vaan se, että tämäkään ei saanut sua havahtumaan/huomaamaan, millaisista pinnallisista pikkuasioista pidät kiinni.

    Jaksamisia sinulle!

    VastaaPoista
  11. Voi kulta pieni mä en tiedä mitä sanoa :( Tää teksti sai mut tosi surulliseksi, toivottavasti saat nyt apua.
    Mä vaan toivon, että sulla rupeis menemään paremmin ja tajuaisit kuinka ihana ja mahtava oot just sellasena kun oot (:
    Voimia paljon! <3

    VastaaPoista
  12. Veti vähän sanattomaks. Nii kamalaa! En osaa sanoo muuta järkevää ku että helvetin järkyttävää, enkä voi ees kuvitella miltä susuta tuntuu!!D: :(

    Voimia HELVETIN PALJON sulle!! ♥

    VastaaPoista
  13. Voi Peppiina, ihan kamalaa! ;( Olen aivan sanaton. Hirveesti voimia ja tsemppihaleja vaikeaan tilanteeseen! <3 Toivon, että kuntoudut pikapikaa <3

    VastaaPoista
  14. apua!!!! kuulostaa ihan hirveeltä, toivottavasti tuut kuntoon!!!<3

    VastaaPoista
  15. Voi pikkukulta! <3
    Lupaan ajatella sua aina iltaisin ja rukoilla että kävelet vielä.
    Sulla on vielä kaikki edessä vaikka narun alkupäässä onkin solmu.

    <3 Sä kävelet vielä.

    VastaaPoista