perjantai 8. maaliskuuta 2013

Sokkotreffit

Eilisestä asti oon taas käyny laajan tunneskaalan läpi. Kahlannut pohjamutia myöten ylitsepääsemättömään euforian tunteeseen. Ensiksi taidan kertoa teille ikävät, oksettavat ja läskit uutiset. Menin sitten syömään - ei ahmien - 10dl puuroa, noin 20dl vanilja jogurttia ja kourallisen laksoja. Kaloreita tästä lystistä kertyi ainakin 2100 eli ihan v*tusti liikaa enkä edes onneton minä oksentanu niitä. Sen sijaan ahdistelin katsella laihojen ihmisten kuvia lehdistä samalla leikellen niitä talteen. Tekstit tukkivat aivoni. Ne janoavat kostoa. Illalla oli pakko lähteä tekemään vielä iltalenkki 1h20min. Jumppapallolla tuli keikuttua senkin edestä koneella ollessa. Läskien puristelu se vasta tuottikin tuskaa. Siihenkin sain kulumaan aikaa. Puhelimella läskeistä räpsimäni kuvatkaan eivät imarrelleet kantajaansa. L-Ä-S-K-I. Ei olisi pitänyt syödä. Kaiken lystin lisäksi hakkasin oikein jalkani tohjoksi nyrkillä ja raapustin partakoneen terällä kuusi muistomerkkiä itsekurittomuudestani käteen.

Sitten päästäänkin niihin hyviin uutisiin. Mut oli lisänny joku vanhempi jätkä facebookissa kavereihinsa. En yleensä lisää ketään ketä en tunne, mut sen lisäsin, kun se näytti aika hyvännäköseltä :D Heh. Eihän siinä sitten mitään muuta, kun alettiin juttelemaan ja heti ens alkuun se kerto olleensa mun isin kanssa samassa työpaikassa jossain vaiheessa. Aikamme juteltua se sano haluavansa tavata. Huom. tähän väliin haluan kertoo, että se on just niitä pilluhaukka jätkiä, jotka on sen yhen ainoan asian perässä. No mä sit suostuin sokkotreffeihin, sillä ehdolla että se tarjoo mulle juomat illaks. Halvalla mua viedään. Halpa juoppohuora. Jos me nyt tänään oikeesti nyt sitten nähään ja juodaan niin nice, mutta kalorit ahistaa juomista. Juon kirkkaita. Lisäks tässä sokkotreffeissä on sellanen ikävä puoli, että se jätkä on tosi hyvässä kuosissa ja mä taas ruma ryhävalas. Ehkä alkoholi auttaa asiaan, mut sit se kuitenkin muistaa selvinpäin myöhemmi miten kuvottava oon. En todellakaan halua tai edes lähde treffeille, sillä mielellä, että meistä tulis jotain. En usko, että nähdään tän illan jälkeen.
Leikin salapoliisia ja selvitin sen taustoja.. Sillä on veli, jonka kanssa pari vuotta sitten pyörin samoissa bileissä ja illan istujaisissa. Sen veli oli ainakin ihan jees ja tykkäsin jutella sen kanssa, mut en koskaan ajatellukaan et siitäkään ois tullu mitään sen enempää.

Tänään mä haluan vaan ryypätä, pitää hauskaa ja sekoilla! Just tällä tyylillä elin 17-vuotiaana ja olin paljon onnellisempi ja pienempi, kun en angstannu yksin kotona ja ahminu. Oon huomannu että mitä enemmän kiellän iteltäni hauskanpidon sitä useemmin haluan ahmia. Luulen, että yksinäisyyteen. En enää aio rajottaa menojani niin jyrkästi. Mä sekoilen tänään ja huomenna tuun puimaan jälkipyykkiä tänne teille.

Hyvää naistenpäivää ja perjantai-iltaa kaikille! Luvatkaa tekin ottaa tänään ilo irti vaikka kuinka läskiahistas! Mäkin päätin purkaa läskiahistustani koulun jälkeen lenkillä ja jumpalla! Illalla sitten kompensoidaan liikunnan hyödyt, mutta mä tiiän että me onnistutaan vielä!<3

4 kommenttia:

  1. Niin onnistutaan, haleja ! <3

    VastaaPoista
  2. oii ihana sinä♥nauti tänää!
    tsemppiä :)

    VastaaPoista
  3. mulla ainaki on niin et just sillon kun ahmin niin se on vaan jotain yksinäisyyden "purkamista"/ muka lievittämistä.
    Toivottavasti oli hyvä ilta!;)

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti kaikki meni hyvin treffeillä...

    VastaaPoista