keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Juokse läski lapsi ja tule laihemmaksi!!


Eilen illalla yli tunnin lenkin ja lämpimän suihkun jälkeen venyttelin ja kömmin lämpimän peiton alle. Uni tuli yllättävän nopeesti. Kello oli vähän yli kahdeksan. Aamulla heräsin vähemmän virkeänä ja niskat jumissa lenkille. Kello oli vain 5.20, kun herätyskello herätti. Huomasin vessaan kompuroidessani neuvottelevani itseni kanssa taas siitä siirränkö lenkkiä. Oon todennu sen miljoona tziljoona kertaa, että jos alkaa neuvottelemaan itsensä kanssa ei siitä synny mitään muuta kuin epäonnistumisia. Täytyy vain tehdä niinkuin on päättänytkin! :)
Ulkona mut vastaanotti lämmin lumisade. Olin varautunut tuimaan pakkaseen ja vetänyt ylleni fleecepaidan. Oli ihana ja piristävä lenkkeillä, kun ei tarvinnu jäätyä kauttaaltaan. Toki mun askellus oli mitä oli, mutta tunnin sain käveltyä. Oisin halunnu juosta, mutta tekosyitä löyty taas enemmän kuin tekoja. :(


Tuttuun tapaani lenkin jälkeen jumppasin ja tein lisäksi 100 x-hyppyä. Aikani puristeltuani läskejäni ja tuijottaessani velttoa, lihavaa ruhoani peilistä suuntasin suihkuun. Suihkusta puhjahdin vaatehuoneeseen meikkaamaan ja pukemaan kotivaatteet. Koulu alkaa kahdeltatoista, joten mulla on aikaa nyt leikellä lehdistä thinspiration-leikekirjaan kuvia ja tekstejä! :) Mulla on missio saada hoidettua tänään koulussa rästihommia pois ja käytyä rehtorin luona kysymässä voiko lukkari pitää paikkaansa. Tässä jaksossa on meinaan koulussa istuttavia tunteja vain kymmenen, mikä on tietysti ihana asia, mut on sit myös itsenäisiäkin kursseja, jotka on tehtävä. Mä aion selvitä tästä jaksosta! Oon nyt kaks päivää tästä jaksosta lintsannu, mutta tänään mä marssin kouluun vaikka mikä ois!
Yritän kaikin voimin pitää itteni positiivisena ja saada tän päivän tehtyä aamusta iltaan niin, että illalla uni maittaa.

Illalla kaveri tulee paikkakunnalle ja meidän ois tarkotus käydä lenkillä. Pääsen koulusta vasta puoli neljä, joten syön vasta sillon. Tämä siitä syystä etten voi syödä ennen 14.00, koska se on sääntö, josta yritän pitää kiinni. Ahmiessa siitä aina lipsuu. Illalla harvemmin sortuu ahmimaan, jos ei ole tehny sitä päivälläkään.

Tosi hyvää tiistaipäivää kaikille<3 Ootte ajatuksissani! ..Ja kiitos kommenteista.<3

2 kommenttia: