tiistai 5. maaliskuuta 2013

Kuviot mutkalla

Eilen juttelin yhen Suomi24:ssä tutustumani jätkän kanssa melkein kymmeneen, joten nukkumaan meno veny. Mä en ymmärrä miks mä liityin koko treffipalveluun, kun en halua seurustella. Huoh* Oon taas alkanu säätämään kymmeneen eri suuntaan kymmenessä eri asiassa. En saa vauhtia pysähtymään. Pitää vaan toivoo etten tosiaan koske niihin huumeisiin. Oon mä viime vuonna pilvee kokeillu, mutta en laske sitä huumeeks.
Aamulla en kyseisestä syystä jaksanu herätä 5.20, joten lähin lenkille vasta kahdeksalta. Tein 1h50min lenkin kävellen ja kotona jumppasin sormet kohmeessa. Kerkesin laskemaan matikkaa muutaman kappaleen puoli hutiloiden, kun keskittyminen ei riittäny. Puristelin vain läskejäni ja mietin mitä kaupasta pitää ostaa.
Käytiin kaverin kanssa kaupassa, josta mukaan tarttu sokeritonta mehukeittoo, vanilja jogurttia, zeroo ja 4-viljan puuroa. Kävelyä kerty 30-60min.

Netti ei oo tänään toiminu kunnolla. Oon onnistunu hajottamaan varmaan kannettavanikin. Oon mätkiny pitkin päivää itseäni jalkoihin. Takonut nyrkeillä niin että tuntuu. Hyvä vain, että sattuu. Niin sen pitääkin. En osaa lopettaa itseni satuttamista enkä halua. Oon ansainnu jokaisen iskun ja viillon..
Vähän ennen kolmea söin 2dl puuroa ja 4dl vanilja jogurttia. Kaloreita 420. Läskiahdistus ei ainakaan parantunu. Oon ihan väsyny ja mikään ei jaksa kiinnostaa. Puskin päivän halki silkalla ajattelemattomuudella. Toimi. Kohta vielä iltalenkille kuluttamaan syötyjä kaloreita! Saa tämä läski lehmä liikuntaa! Läski saa luvan hävitä!!

Hali pikkuset<33

1 kommentti:

  1. Toivottavasti et sorru mihkää huumeisii! Iha kokemuksesta voin sanoo et niist ei oo ku haittaa. Se on kivaa vaa ne ekat pari kertaa, mut ku se harvemmin ei jää siihe ja sit lähteeki jo iha räpyläst..

    VastaaPoista