perjantai 24. elokuuta 2012

Perjantai


Eilen töissä liikuin koko sen viisi tuntia, jota mulla oli töitä. Siivosin ja hikihatussa, kirjaimellisesti, tein töitä. Olin saanut jopa hyvää palautetta siitä, että olin toissapäivänä ollut ahkera ja tehnyt hurjasti töitä! Olin hetken iloinen kunnes tuli tunne ettei se riittänyt. En ollut tehnyt kuitenkaan kunnolla töitäni. Tunsin olevani laiska, epäonnistunut. Aloin epäilemään työni jälkeä. Oliko sittenkään työni jälki riittävän hyvää?
En töissä juonut koko työaikana edes vettä. Pyörrytti ja huippas. Yhden kerran jopa asiakkaalle hakiessani elokuvaa hyllystä, mä pyörähdin niin että melkein kaaduin sitä elokuvahyllyä päin, kun päässä heitti niin paljon. En tiennyt alkaisinko itkemään vai nauramaan. Selitin siinä sitten asiakkaille, että se johtui vaan väsymyksestä, kun päivällä oli kouluakin ja siihen aikaan alkaa jo tuntumaan pitkä päivä. Hyvä minä! :D


Poljin pyörällä töihin ja takaisin. Edes vähän liikuntaa. Ei riittävästi todellakaan, mutta tyhjää parempi. Olin 22.15 kotona. Kävin suihkussa, olin lopen väsyny, mutta katoin muutaman jakson tunteet pelissä-sarjaa. Otin pari teelusikallista chilimaustetta ja join rasvatonta maitoa veden kanssa. Maha on vieläkin sekasin, kun mulla on laktoosi-intoleranssi tai maitoallergia.. ihan sama mikä, mutta sen tiedän ettei maha kestä sitä. Oon turvoksissa ja inhottaa lähtee kouluun kymmeneks, kun näytän turvonneelta pullasorsalta. Töissäkin katoin itteeni peilistä ja ikkunoista vähän väliä siinä hääriessäni liikeessä, sitä miten ihminen voi olla näin oksettavan läski. Vertasin kaikkiin niihin hentoihin, pienikokoisiin ja laihoihin asiakkaisiin itseäni, ja mieleni teki viiltää läskit irti, repiä lihakset pois, juosta sinne missä pippuri kasvaa.

Nukuin yön huonosti. Heräilin, näin painajaisia.. Mun maha murisee. Rakastan tätä fiilistä. Join äsken vähän vettä. Mikään ei voita tätä fiilistä, kun maha murisee tyhjyyttään, tuntuu että on ihan kuutamolla (pää on niin sekaisin) ja kroppa tuntuu siltä ettei se kestä enää kauan. Joka tapauksessa se kestää vielä liian kauan enkä todellakaan tahdo sitä. Tahdon vain laihtua pikkuiseksi ja lentää pois!! Meinasin yöllä jäätyä kuoliaaks. Mulla oli päällä yökkäri, paksu villapaita ja sitten vielä yks lämmin viltti ja kaksi peittoo, silti tuntu ettei ne riitä. Jossain vaiheessa yötä sitten ne olikin ihan riittävän tarpeeks. Heräsin nimittäin hiestä märkänä. Nyt on vaan kylmä.

1 kommentti: