keskiviikko 8. elokuuta 2012

Maiseman vaihdos

Mä viilsin eilen aika syvän viillon vasempaan ranteeseeni. Se pitäis tikata. Se näyttää jo hieman tulehtuneelta. Mitä sitten?! En jaksa välittää.

Sisko laitto tänään viestiä viikkokausien mököttämisen jälkeen. Sillä ei mene hyvin. Se haluaa lähtee kauas omista "kuvioistaan" pariks päivää ja pyys mua sen mukaan, mikä on todella ihme. Mä suostuin vaikka ahdistaakin kun ei olla nähty pitkään aikaan ja oon lihonu miljoona kiloo sitten viime näkemän. Tuskin se ees enää tunnistaa mua näiden läskien alta. Hävettää. Kuvottaa. Häpeän itseäni. Ei, minä VIHAAN itseäni. Oon ihan turvoksissa ja on fyysisestikin tosi iso läskikasa-olo. Ilmaa on vatsassa enemmän kuin laki sallii. Ei huvittas näyttää naamaa missään muualla kuin lenkillä. Mä kuitenkin lähen isosiskon tueks, kun se tarvii nyt apua. Mitä mä en siskoni eteen tekis. Mulla ei ois oikeen rahaakaan mitä tuhlata, mutta jostain mä ne rahat taion, että pääsen siskon luo melkein 350 kilometrin päähän. Lähen ajamaan puol kolmen aikaan aamuyöllä, jotta oon aamusta jo siellä. Oon varma, että kun en tänä yönä nuku, et ajelen sujuvasti ohi ja sählään. Toivottavasti en nukahda rattiin.

Me mennään Tampereelle sitten, kun oon päässy eka siskon luo. Sisko asuu pääkaupunkiseudulla päin. Saa nähdä mitä reissusta tulee. Toivottavasti siitä on apua siskolle, ja mä niin toivon sen pääsevän jaloilleen. On ollu sairaan masentavaa olla siskon kanssa ei-puheväleissä. Mulla on siskoo niin ikävä. Onneks se haluaa nyt nähä!!

Kävin tänään tunnin kävelylenkillä ja sitten illalla vielä pyöräilin/kävelin tunnin verran. Siivosin ja jumppasin. Läskiolo ei häviä.. ei tietenkään, kun söin tänään aamupäivällä.

Tänään sain myös pelkäämäni viestin. J laitto viestin, että se rakastaa mua. Mä en oo vieläkään vastannu siihen. Mitä mä vastaisin! Kiitos? Enhän voi sanoa sille, et rakastan sitä, jos en kerran rakasta!? Mitä rakkaus ees on? Mistä sen tietää? Voi luoja. En tahdo oikeesti seurustella, koska seurustelu sotkee kaiken.

Mut kyllä mä tänään sain myös aikaseks kohdata töissä tekemäni virheet. Kävin työpaikalla juttelemassa pomon kanssa ja päästiin yhteisymmärrykseen asioista ja mun pitää nyt vaan näyttää että oon ansainnu työni sekä olla kassan laskennan kanssa paljon huolellisempi niin kaikki on hyvin!! Mä kohtasin pelkoni, vastuuni.. selvisin. Mä selviän mistä vaan!! <3

1 kommentti: