perjantai 24. elokuuta 2012

Friday night

Luin aamulla, vielä postaukseni jälkeen, entistä blogiani. Mulla on niin ikävä niitä tekstejä, niitä aikoja. Mä teen tästä ajasta vielä kivempaa. Mun pitää todellakin tsempata ja olla vahvempi.

Kävin 1h45min lenkillä ja jumppasin. Katoin telkkaria ja söin jäädytettyä maitoa niin, että mun huulet on ihan siniset ja oon ihan jäässä entisestään. Tänäänkään mä en syö mitään, koska saan maidosta ihan tarpeeks (liikaa) kaloreita.. Tärisen viltin alla, päällä paksu villapaita- ja housut. Oon niin jäässä, että tekis mieli soittaa töihin ja sanoa etten tuu tänään. Lähtee porukoille saunaan.

Mua ahdistaa ja ottaa päähän J. Mä jätän sen nyt. En kestä ajatusta koko ihmisestä. Sen tekstari äsken oli viimenen niitti arkkuun. Nyt se on ohi. Ei enää sitä ihmistä. V*tun seurustelu. Ihan syvältä. Säädöt on tällaselle munlaiselle tunnevammaselle lumpulle parempia.

Kädet sinertää. Yritän hytkyä.. että lämpiäisin ees vähän. Hitto.. mahakin meni sekasin siitä maidosta. Mä niin toivon että oisin laiha ja kaunis. En kestä näitä valtavia ihrakasoja. Mä tahdon juosta kauas pois tästä läskiahdistuksesta.

Viideks töihin rahaa hankkimaan ;p

1 kommentti:

  1. Joo no mulla olis ollu samanlainen tilanne jos olisin muuttanu pari vuotta sitten. :D Nyt on kotona alkanu kaikki sujua niin hyvin ja oon vasta kunnolla alkanu lähentyä perheen kanssa, niin nyt sitten tuntuu tihkasevan kahta kauheemmin. Mutta eiköhän aika auta.

    Ja kiitos, voimia myös sulle ihana. ♥

    VastaaPoista