sunnuntai 19. elokuuta 2012

I'm too fat to be happy


Ihan ens alkuun tervetuloa lukemaan mun blogia uudet lukijat!! Ilahdutti huomata saaneeni uusia lukijoita :)

Eilen ei ihan illan en-lähde-mihinkään-suunnitelmat menny niinkun piti. En kyllä sen kummemmin mihinkään lähteny, mut J eli jätkäkaveri tuli mun luo yöks ja käytiin abc:llä kaupassa. Mun luona ei oo mitään syömistä eikä tulekaan. Inhotti, kun J söi tai toi ylipäätänsä tänne ruokaa. Kuvottavaa se haju. Kun se halus pussata, mä suostuin mutta vaan huulille antamaan pusun. Pelkäsin, että sen syömät kalorit "imeytyy" sen suusta mun suuhun :D Kuulostaapa se kirjotettuna tyhmältä, mutta tunne tuosta on liiankin todellinen.
Aamulla kasin maissa mä "heitin" J:n ulos, kun halusin alkaa tekemään omia juttuja. Väsymys on taas ihan järkyttävä. Mä nukuin viime yön huonosti. T:kin (mun entinen ja vielä nykynenkin säätö) laitteli viestiä pitkin yötä. Kyllä siinä oli poikaystävälle selittelyä miks joku jätkä laittaa mulle viestiä. Hmm. Oon saanu jo maksettua laskuja, laitettua jopa autoni myyntiin!!, siivottua ja pestyä pyykkiä, tehtyä seinäkalenterin kaks ekaa kuukautta. En halua tuhlata rahaa kalenteriin, kun oon laittanu liikaa rahaa palamaan typeriin asioihin vaikka osa niistä onkin tarpeellisia. Oon kohta vararikossa. Syvä huokaus*

Ajattelin illemmalla, kun vähän hämärtyy lähtee lenkille ja jumpata. Kaipaan syksysiä iltoja. Hämärää. Tänään mä luen Marianne Käckon - Tapa minut äiti!- kirjaa. Oon lukenu sen jo pari kertaa. Se on vaan niin koukuttava :)

..oli kaikkee taas mistä oisin voinu kirjottaa, mutta pää lyö totaalisen tyhjää taas. Oon huomannu, että mun pitää oikeesti nykyään entistä enemmän tsempata kirjottaessa ja tarkistaa moneen otteeseen ettei tekstiin jää ihan järkyttäviä kirjotusvirheitä. Yhdyssana virheetkin oikeen sokasee mun kirjotuksissa. Tässä huomaa miten sitä tyhmentyy tän "elämäntavan" kanssa. Sama on muistin kanssa. Ei mitään toivoa muistaa pieniäkään asioita. Ei se mua haittaa, mutta ärsyttää vaan kun pitäs menestyä hyvin koulussa. Toisaalta oon valmis tekemään laihuuden eteen mitä vaan. Toivon, että mä joku päivä oon niin laiha, että oon vaan varjo nykysestä itsestäni. Ja voin sanoa etten varmasti jää kaipaamaan nykyistä olemustani!!! :D

1 kommentti:

  1. Sulla on tosi kiva blogi! Mäkin kaipaan syksyä ja aikaisin pimeneviä iltoja, ne on niin tunnelmallisia. Tuo Tapa minut äiti! on hyvä kirja! Toinen todella hyvä sh-kirja on Ihana meri, kannattaa lukea jos et vielä ole lukenut :) ethän kuihduta itseäsi kuoliaaksi. Voimia.

    VastaaPoista