perjantai 10. elokuuta 2012

Perjantai(ko)?


Joo koko päivän ollu sekasin siitä mikä päivä on. Sain nukuttua viime yönä noin kymmenen tuntia ja suht hyvin. En oo tänäänkään syöny mitään enkä aio syödä, mutta juoda kyllä muutaman. Alotin äsken ja juon nää ennenkun J tulee hakemaan mut kotooni. Eilen illalla "palattiin" J:n kanssa yhteen. Nauran!! En todellakaan tiiä miks. Oon edelleen samaa mieltä. En halua seurustella. No onpahan joku mulle säätö, J:lle oon tyttöystävä, mut mä pidän sitä lähinnä säätönä. Heti, jos K ottaa yhteyttä ja haluaa nähä niin nään sitä. Kukaan ei oo suudellu paremmin kun se. Oon paha ihminen, kun sanon näin. Kamalia sanoja vaan pulppuaa mun suusta.. Onko mitään uutta?!

Töissä meni tänään hyvin. Tein oikeesti niskalimassa töitä. Mä haluan saada vaihteeks hyvääkin palautetta ja olla pelkäämättä potkuja. Töiden jälkeen kävin 1h50min lenkillä. En tiiä mitä muuta kirjottas. Oon aika hukassa ja kohta toivon mukaan humalassa.
..onneks "kännipää" on heikentyny sen verran, että mun ei tarvii kun muutama ottaa niin oon humalassa :D Ja viimeks eilen puhuttiin J:n kanssa puhelimessa, että mä aion lopettaa tai ainaki vähentää juomista vähäks aikaa. No mut vähentäminenkin on suhteellista ;) Säälittävää.

Miten teillä menee pikkuset!? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti