tiistai 21. elokuuta 2012

Vielä maanantai

Kaks minuuttia ja on tiistai. Töissä meni hyvin. Sain jopa kassan täsmäämään. Oon siis töissä elokuvavuokraamossa. Oon tainnu aiemminkin asiasta mainita, mutta ajattelin kertoa sen vielä, jos joku ei ollu sitä pistäny vielä merkille :p

Oon väsyny. Poltin pari tupakkaa töistä matkalla kotiin. Oon kohta nikotiini riippuvainenkin. Hienoa. Se tästä vielä puuttu. En jaksa välittää. Mitäpä tuo haittaa enää näiden muiden juttujen lisäks. Tänäänkään ei ruokaa. Oon läski. En kestä kroppaani. Ajatus näistä läskeistäni oksettaa.
Pyörryttää, oon ihan jäässä. Istun villapaita päällä viltin alla. Jäädyn. En jaksa ajatella enempää enkä kirjottaa. Itkettää, masentaa, ahdistaa. Tahdon laihtua.. tahdon olla hinnalla millä hyvänsä laiha pikkuinen keijukainen!!

..ja niin vaan tänäänkin huomasin ettei sormuksetkaan meinaa pysyä sormissa. Rakastan laihuutta ja luita. Tahdon lakata olemasta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti