torstai 16. elokuuta 2012

Lenkkeilyä ja terapiaa..

Kävin terapeutilla tänään. Enää neljä pakollista kertaa jäljellä. Lisää en käy. Teen oloni entistä vaikeammaksi, tiedän sen. En vain osaa tai halua parantua, kun en tiedä mistä mun ees pitäis parantua. Läskeistänikö?!

Eilen purin lenkillä kaksi tuntia ahistusta, joka ei kovin paljoo helpota. Jumppasin ja näin J:tä. Sovittiin etten enää sekoile. Niin tai ainakaan sen nähen tai tietäen. Samapa se sille on mitä teen kotonani yksin. Esimerkiks mun viiltelyt ei kuulu sille, terapeutille, vanhemmille tai kavereille. Minuunhan ne jäljet jää. Olen sairaan itsekäs tiedän sen.
Tänään hölkkäsin/kävelin tunnin. Illalla mennään J:n kanssa elokuviin. Ahdistaa. Läskiahdistaa. En halua ihmisten ilmoille. Olen liian iso sotanorsu. Kuvottaa.

Mä tahdon vaan laihtua hinnalla millä hyvänsä!! Mä niin toivon, että laihdun. Mitään muuta en toivo yhtä paljoa kuin että olisin pieni, laiha ja kaunis..

..En kirjoita enempää. Ajatus takkuaa enkä saa oikein mitään järkevää taaskaan sanotuksi vaikka paljon olisi kirjoitettavaa. Voimia teillekin ja kiitos kommenteista <3

1 kommentti:

  1. heei, muistatko sellasen joka kirjotti blogia nimellä 'blackswan' saman aiheinen blogi oli ko sulla d: no, se olin minä. Oli vaan pakko poistaa mun blogi ku kaveri melkein löys sen... ajattelin että tekisin ehkä uuden blogin, mutta en tiiä. Pelottaa että ihmiset löytää sen taas. Tai ehkä teen blogin ja alan pitää sitä ihan omalla nimellä, ilmottelen? No joo jokatapauksessa, anteeks jos ihmettelit et minne vaan katosin (vaikka en usko et ihmettelit mut kuitenki :c) luen tätä sun blogia vieläki ja.. stay strong ! <3

    VastaaPoista