keskiviikko 22. elokuuta 2012

Tahdon LAIHTUA!!


Voi luoja miten mun sydän jyskyttää. Joku pimpotti äsken ovikelloa. En avannu ovea. Luultavasti naapuri tai sitten tv-lupatarkastaja, ja arvatenkaan ei mulla ole tv-lupaa. Vastahan mä muutin ja ei mulla oo nyt varaa sellaseen lisälaskuun. Mua ahdistaa ja pelottaa joka ikinen kerta, kun ovikello soi tai postia tippuu luukusta. Pelkään että jotain pahaa on tiedossa vaikken olisikaan tehny mitään väärää.

Mä en meinannu malttaa millään käydä nukkumaan eilen illalla. Olin tosi levoton ja ahdistunut kaikista näistä läskeistäni. Arvatenkaan en sitten tänään jaksanu mennä kahdelle aamutunnille. Menen sitten 13.40 alkaville tunneille kunhan saan itseni ensin koottua henkisesti. Oon väsyny, ulkona sato aamulla, ajatus ei kulje, heikottaa.. mä en jaksa lähtee nyt aamupäivästä lenkille. Mä oon laiska p*ska eikä ihme etten laihdu. Illalla en kerkee lenkille, kun meen viiteen töihin ja pääsen vasta kymmeneltä pois. Pitää ottaa hyötyliikunnasta kaikki irti. Mä oon epäonnistunu sotanorsu!!
Haluaisin vaan paeta kaikkea tätä väsymystäkin peiton alle ja jäädä sinne.
Eilen illalla ennenkuin nukahdin kuvittelin ettei enää milloinkaan tarvitsisi herätä, saisin kuolla, olisin poissa, laiha ja pieni.. Olin hetken aikaa onnellinen <3

1 kommentti:

  1. Kuinka pitkä oot ja paljon painat? en jaksa selaa koko blogias ja liityin vasta lukijaksi :) tsemppiä sulle!! <3

    VastaaPoista