torstai 23. elokuuta 2012

Koulua, töitä ja unettomia öitä





Eilisestä sen verran, että tein töitä ihan sikana. Pesin lattiat, imuroin, pyyhin pölyjä, pesin karkkipurkkeja, juoksin leffoja hyllyyn.. yritin koko ajan pysyä liikkeessä, jotta oisin kuluttanu enemmän kaloreita. Me käytiin mun jätkäkaverin kanssa ajelemassa vähän aikaa, kun pääsin kymmeneltä töistä. Mä en sitten pysynykään polttamatta eilistä vaikka piti. Poltin illalla ennemmän kun pari röökiä ja se tuntuukin kurkussa.
Yöllä en oikein valvonu enkä nukkunu.. se oli jotain siltä väliltä. Aamulla se sitten tosin kostautukin.
Nukuin pommiin vaikka mulla oli monta herätystä ja vieläpä herätyskello herättämässä. Myöhästyin tutoroinnista 20 minuuttia. Olin koulussa normaalisti tänään ja yritin parhaani mukaan keskittyä opetukseen. Se oli tosi vaikeeta, kun meinasin nukahtaa ja ajatukset harhaili kaikkialla muualla paitsi itse opetuksen aiheissa.
Koulussa ruokailun alkaessa rinnakkaisluokkalainen kaveri tuli vastaan ja pyys syömään sen kanssa, mut valehtelin että olin jo käyny syömässä vaikken todellisuudessa ollu. Eilenkin pahimpaan nälkään otin pari teelusikallista chilimaustetta ja join rasvatonta maitoa.. siihenkin eli mukilliseen maitoa laitan yli puolet vettä, jotta kaloreita tulis mahdollisimman vähän.

Koulusta tultua kävin ostamassa neljä purkkia rasvatonta maitoo, siivosin koko asunnon ja jumppasin. Nyt pitäs laittaa pyykit kuivumaan, juoda vihreä tee loppuun, vaihtaa vaatteet ja lähtee viideks töihin.
Oon ihan pihalla siitä mikä maa mikä planeetta. On epätodellinen olo.
Koulussa mä katon kateellisena ja samaan aikaan myös suurta läskiahdistusta tuntien kaikkia niitä laihoja, jotka tuntuu kesän aikana pienentyneen entisestään. Luut näkyy, ne on tosi laihoja, kauniita, vaatteet näyttää hyvältä niiden päältä. Mä vertaan koko ajan itseeni niihin ja musta tuntuu, että nekin näkee sen miten kuvottava läski mä oon niihin verrattuna. Ne laihtuu, mä lihon. Se on silti niin ristiriitasta sen kanssa, että vaikka musta tuntuu kotona ja koulussa aina että oon lihonu ja lihon vaan koko ajan vaikken söis mitään, niin silti luut tuntuu ja näkyy selvemmin.. mutta luulen että kuvittelen vaan sen, koska tahdon sitä enemmän kuin mitään muuta!! Yks syy siihen miksi koen lihoneeni vaikken syö on se, että vaatteet tuntuu kiristävän joka paikasta, ne ei tunnu löysille kuten niiden pitäs, jos laihtusin.
Tänäänkin olen niin itsekuriton läskikasa etten jaksa edes lähteä ennen töitä lenkille. Aamulla taas en kerenny, töiden jälkeen tuskin jaksan. Ahdistaa. Mä annan luvan löysäillä, tänään ei lenkkiä, tulos on myös sen mukainen. En myöskään laihdu.

1 kommentti:

  1. Voi pientä, älä ole niin ankara itsellesi<3 olen oikeasti ihan varma, että sä oot tosi laiha ja laihtunu ihan sikana, kun mitä täältä oon lukenu niin liikut sikana etkä syö mitään! Et mitenkään voi olla lihava kun miettii miten elät. Luulen että sairaus vaan pistää sut näkemään itses väärin ja ihan epärealistisesti... Voimia.

    VastaaPoista