sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Helmikuun vika viikonloppu



Tähän mennessä suustani on mennyt alas vain neljä mynthonia ja light-mehua/limpparia. Oon jääny koukkuun laksoihin. Vatsa toimii niiden avulla yllättävän hyvin.<3 Lupa syödä kummittelee kahden jäljestä. Läskiolo vainoaa etenkin noiden juomisten takia. Olisi ihanaa kun ei tarvitsisi syödä tai juoda mitään. Voisi pitää täysin tyhjän vatsan. Nukahtaa sen hurjaan mölinään.
Syömisen sijaan olen käyttänyt aikani fiksusti. Aamulla ennen kuutta aamulenkki. Ulkona iski kylmyys vastaan, mutta työnsin sen mielestäni syrjään. Kävelin/hölkkäsin 1h35min, jonka jälkeen kotiin tullessa jumppasin ja siivosin.
Kaiken sen jälkeen aloin laskemaan intoa puhkuen matikkaa. Ratkaisin tehtäviä, sellaisiakin joita en meinannut tajuta lainkaan. Voin sanoa olevani ylpeä itsestäni ainakin vähän. :) Saatuani tavoitemäärän tehtäviä tehtyä aloin tekemään äidinkielen kirjavertailua. Päätin etten jätä sitä enää kesken vaan tänään mun on saatava se valmiiks ja niinhän mä sainkin.

En käsitä tätä epätoivoista oloa mikä mulla on parhaillaan vaikka oon saanu tänään tehtyä kaikkee järkevää. On jotenkin omituinen olo. Jossain sisällä kyyneleet ottaa rivissä vapauteen pääsyään, mutta jokin estää niitä tulemasta. Ehkä parempikin etten itke ettei viimesetkin voimat mene itkemisen turhuuteen. Mikään ei riitä - missään. Vaikka oon ylittäny itteni tänäänkin, ei se tunnu riittävän hirmulle joka haluaa enemmän. Uuvuttavaa ja ahdistavaa. Onnistumistenkin jälkeen jokin osa mua karjuu ettei se oikeastaan ees merkinny mitään. :( Nyt tässä palellessa on aikaa miettiä mitäköhän sitä seuraavaks keksis. Taidan alkaa katsomaan koneelta tv-sarjaa, kun ei muutakaan jaksa.

Millanen viikonloppu teillä on ollut? :)

2 kommenttia:

  1. Sillon tällön itkeminen tekee ihan hyvää ;tulee vähän tyhjempi ja helpompi olo. Poistaa pahoja tunteita.

    Viikonloppu sisältäny paljo liikuntaa! (ja vähän läskeilyä kekseillä..):p

    VastaaPoista
  2. Mun blogissa olis sulle haaste ;D

    VastaaPoista