perjantai 15. helmikuuta 2013

Lannistunut olo

Haha, läskeily ja oksentaminen autto mua nukkumaan yhdeksän tuntia yhteen soittoon viime yönäkin. Aamulla ei ois tosin jaksanu millään nousta. Lenkille lähin ennen seitsemää. Meni vain 1h10min. En tule todellakaan tyytyväinen. Jumppasin ja tein 100 x-hyppyä. Läskiolo vainoaa mua. Peili ei anna armoa ja läskit ne vaan tuntuu lisääntyvän käsivarsiin, perseeseen, tissiin ja mahaan.
Tänään ei tarvitse syödä, onneks. Senkin edestä kun tulee kaloreita viinasta. Tiedän etten ikinä tule laihtumaan, mutta harvoin ryyppään, joten tänään otan sitten olan takaa. Joo toivottavasti ei tule putki päälle.
No onneks ei ole rahaakaan.
Kävelyä kerty kaupungilla palloilusta vähän. Hyvä tosin jos edes tuntia. Tyhjää parempi.
Nuorisotyöntekijän luona soittelin miljoonalle työnantajalle, mutta kukaan ei ollu innokas ottamaan mua töihin. Kunnes sitten yks tärppäs. Jos en nyt ens torstaihin mennessä saa muuta työtä mistään, niin pääsen nuorisotoimeen töihin.. tai en oo ees varma mitä mun työtehtäviin sit kuuluu, mutta eilen sain innostuksen että ehkä mun ala vois olla nuorisotoimessa. Olin tosin jo aikasemmin haaveillu salaa pienessä mielessäni ala-asteen opettajan ammatista tai sosionomin ammatista, mutta en tiedä. Ei musta niihinkään ole. Kaikki tuntuu tummalle, raskaalle ja painavalle. Nyrkeillä olen takonu jalkojeni kautta itseeni elämää. Poistanut osan pahaa. Itsemurha käy mielessä vähän väliä. Näen itseni jo roikkumassa katosta narukaulassa. Ne ajatukset valtaa mielen väkisin. En näe valoa pimeyden keskeltä. Oon turvoksissa tai kuvittelen olevani. Ilta pelottaa ja ahistaa. Entä jos kaikki menee päin persettä ja kaikki nauraa mulle? Tekis mieli jäädä kotiin turvaan.
Jostain pitäisi kaivaa positiivinen ja iloinen mieli. Haluaisin alkaa jo nyt juomaan. Vasta 19 annan luvan itelleni alotella. Bileisiin lähetään meinaan vasta 21.00 ja niissä ollaan neljään aamuyöllä varmastikin, joten en voi kovin aikasin alottaa vaikka kuinka haluaisin. Lääkkeitä vedän viinan kanssa. Tyhmää.. idioottimaista, mutta pakko saada tänään pönttö ihan sekasin seurauksilla millä hyvänsä.
Tällainen luuseri olen. Sitten ihmettelen miksei mistään tule mitään.

Perjantai-iltoja kaikille! <3 Huomenna palaan astialle kertomaan kuinka mokasin ja riehuin pilaten kaiken. Ne viimesetkin ihmissuhteet.

2 kommenttia:

  1. Vielä hetken, kun jaksat odottaa niin viimeistään ainakin aurinko tuo hieman positiivisuutta tullessaan. <3

    Hyvää viikonloppua ihanainen <3

    VastaaPoista