sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Verenpunainen painajainen

Hienoa lukijatkin häviää. En ole käyny kirjottamassa mitään, koska olen jälleen kerran feilannu ja pahasti. Loputon pahaolo velloo sisällä, masentaa ja ahdistaa luvattoman paljon. En tiedä mitä tekisin. Koulussa en ole ollu sitten maanantain. Syöny olen kuin hevonen niitä mitä en saisi.. ruisleipää ja rasvatonta jogurttia. Kaikesta tästä itsekurittomuuden säälittävyydestä menkatkin alko. Verta tulee ihan liian paljon. Ahdistaa entisestään. Olen lihonut 100%:sen varmasti. Liikuntakaan ei auta. Ei ole koskaan auttanu. Pitää vähentää kaloreita, mutta ahmin vaan ahdistukseen, väsymykseen.. ihan kaikkeen. Kukaan ei auta. Kukaan ei kuule. Pakko laihtua. Vaatteet ei enää edes mahdu päälle. Olen pettänyt kaikki.
Hukun omaan paskaani. Auttakaa.

8 kommenttia:

  1. Sä oot saanu kuulla, että elimistös on tod näk säästärillä ja sillon jos on, laihtuu aika hitaasti. Oon sanonu ennenkin, että syömällä säännöllisesti laihtuisi. (Siis toki pitää katsoa että mitä syö, ei sitä nyt ihan mitä vaan voi syödä.)

    Ainakin mulla tepsii, että syön ehkä jotain 1000 kaloria päivittäin ja säännöllisesti -> laihdun.

    VastaaPoista
  2. Voiku osaiskin auttaa jotenkin ):
    Oletko miettinyt jotain tapoja, millä saisit tsempattua itseäsi enemmän? Olet ehkä joskus tsempannut itseäsi jollain tavalla eteenpäin tai jos keksit jonku uuden tavan? Voisit ostaa itsellesi jotain mitä olet kauan halunnut, kun pääset johonkin tavoitteeseen, oli se tavoite päästä tästä pisteestä pykälä eteenpäin tai tavoite kauempana.
    <3 <3

    VastaaPoista
  3. ehkä sun kannattaisi hakea apua ja alkaa käymään taas jossain psykologilla että saisit pahaa oloa purettua pois ? sitten saattaisi laihduttaminenkin olla helpompaa ja motivoivampaa. voimia hurjasti, yritä jaksaa <3

    VastaaPoista
  4. Voi Peppiina:( Sä et tarvitse sellaisia lukijoita, jotka katoavat jonnekin kaukaisuuteen vain sen takia, ettet ole kirjoittanut. Meitä, jotka odotamme kärsivällisesti, on monta.

    Mä antaisin sulle mielelläni kyvyn nähdä itses ihanan tyttönä, koska sä olet. Sä kirjoitat hyvin, sä oot tosi sympaattisen oloinen ja ihan satavarmasti kauniskin. Kokeile vaikka vähentää kaloreita pikkuhiljaa.. Kyllä se siitä, voimahaleja♥

    VastaaPoista
  5. Sulle ois haaste mun blogissa!:)

    VastaaPoista
  6. Muistatko mitä sanoit positiivisuudesta? Sun pitää nyt ryhdistäytyä ja jatkaa vaa täysillä eteenpäin.Etkä sä oo ketää pettäny paitsi jos nyt lakkaat yrittämästä.
    Voimii ja koita jaksaa!♥

    VastaaPoista
  7. mä haluan auttaa sua peppiina!
    voisko sun kanssa jutella esim kik messengerissä, s-postissa tms?
    oon niin laiska bloggailija ;/
    voimahali<3
    vastaa mun blogiin vaikka oli sun vastaus mikä tahansa... :3

    VastaaPoista
  8. Toivottavasti saat ittes taas hereille ja lähtis parempaan suuntaan niin ei tartteis hukkua ahdistukseen ja muuhun pahaan oloon joka johtuu vaan kehon koosta.
    voimia :( ♥

    VastaaPoista