maanantai 23. heinäkuuta 2012

22.05

Mua alko läskiahdistaa niin paljon, että oli lähettävä kuluttamaan kaloreita. Kävin pyöräilemässä 2h10min ihan hullunlailla. Keuhkot limaa täynnä, kun flunssa ei oo vieläkään parantunu. Pyöräilin ties kuinka monta kymmentä kilometriä, mutta sekään ei riitä. Kotiin tultua hain sisältä hammasharjan ja menin ulkovessaan. Hammasharja syvälle kurkkuun ja oksentamaan, kun oli niin huono olo. En oikein paljoo saanu ulos, mutta eipä oo ainakaan enää oksennus suussa-olo vaikka onki paha olo. Sotanorsu. Läskiporsaskuvottavaläskikasa!!

Huomenna mä en syö mitään. Mä en oo ansainnu syödä. Mä en halua syödä mitään. Mä haluan tuntee miten nälkä kurnii vatsassa ja tuntea miten nälkä syö mua. Mä haluan kuihtua, hävitä pois.. ihan kun mua ei ois koskaan ollukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti