maanantai 30. heinäkuuta 2012

Datausta ja dokausta


Mulla oli tänään aamulla ja päivällä ulos lähtiessä shortsit ja paita jonka hihat oli kyynerpäihin asti. Paita ei peittäny viiltely jälkiä, shortsit ei peittäny mustelmia ja viiltely jälkiä. Musta tuntu että kaikki näkee mun lihomisen ja sen miten lihava oon. Kaikki näki miten epäonnistunu olen Ahdisti. Ahdistaa. En kehdannu lähtee taas säkki päälle ihmisten ilmoille. Hävetti, hävettää. Mun pitää päästä eroon näistä läskeistä!!

Tulipa sitten käveltyä ainakin toista tuntia. Tuhlasin liikaa rahaa tänään. Tili näyttää kohta nollaa. Mun pitää opetella etsimään tarjouksia ja olemaan säästäväinen vaikka oonhan mä aina ollu. Nykyään vaan tuntuu, että on pakko ostaa kaikkee millä ei välttämättä tekiskään mitään.
Serkku kävi mun luona tsekkaa mun asunnon ja oli huolissaan syönkö. Mä saatoin sitä kotiin päin ja siinä matkalla se harmitteli sitä, kun ei ollu tajunnu kattoo onko mulla jääkaapissa mitään ruokaa. Mitä h*lvettiä!? Alko ärsyttämään, kun sekin kyselee tollasia. Onneks asun omillani nyt. Paljon helpompi, kun ei tarvii muiden mieliks enää syödä.

Mä en tiiä mikä muhun iski, mutta päätin tossa kaupungilla et kun pääsen kotiin ja oon siivonnu, alan juomaan. En varmaan paljoo, mut sen verran että olo helpottaa vaikkakin läskiahistaa paljon enemmän. Juomista tulee kaloreita.. en tosin nykyään tarvii paljoo että oon ihan sekasin.. vähäinenkin on liikaa!! Joka ikinen kalori on liikaa. Lihon, näytän rumemmalta, tuhoan aivosoluni.. Tänään en oo syöny mitään enkä syö. En oo ansainnu syödä. En olis ansainnu juodakaan. Hitto, kun heikottaa ja rintaa puristaa. Ahdistaa..

Lisäks isosisko ei vieläkään vastaa mun puheluihin, sähköpostiviesteihin jne. Sekin vihaa mua enkä kyllä ihmettele. Kuka haluaiskaan olla läskin sotanorsun kanssa olla tekemisissä. Miten ihminen voikaan olla näin ruma ja lihava.. Ehkä ilta menee itseni viiltelyyn, koska se on mulle ihan oikein.. Kipu ja ahdistus. Kaikki paha on mulle oikein.

1 kommentti:

  1. ahistavaa mennä ulos pienissä vaatteissa ku kaikki jäljet näkyy..
    joo mut kiitos kommentista ! ja luen kyllä aina melkeen kaikki sun postaukset, vaikken kommentoiskaan ^^ Jotenki vaan pystyn samaistumaan sun tunteisiin ja kaikkeen..
    tiiän että on vaikee olla viiltelemättä varsinki ku on ahistava olo ja kaikki tuntuu kaatuvan päälle.. mutta yritä ajatella silleen että, jos viiltelet nii siitä tulee vaan uusia jälkiä.. tai jos tulee vaa sellanen olo ettei oikeesti pysty olemaan viiltelemättä.. nii sitte yrittää viiltää vaan yhteen kohtaan tai johonki paikkaan mikä ei näy.. :/

    mut juu oon 170cm, sinä? :)

    jaksele.. :c

    VastaaPoista