lauantai 28. heinäkuuta 2012

Päivä purkissa


Mä oon tänään saanu liian vähän aikaseks. Siivosin kaverin lähdettyä ja sen jälkeen lähin lenkille. Tein 1h30min pitusen lenkin. Mua ahisti olla ihmisten ilmoilla. Koko päivän ollu läskiolo. Mä en tänäänkään syö mitään enkä oo syöny. Tää taitaa olla neljäs päivä syömättä mitään. Maha murisee ja niin sen pitääkin!! Mä en muista millon mä oisin ollu näin helpottunu vaikka läskiahistaakin.

Mun jäseniä särkee ja niskat on ihan jumissa. Pää on ihan sekasin enkä oikein jaksa ajatella mitään. Käyn vähän hitailla eilisen jälkeen :D
Aion loppuillan vaan olla tai sitten kehittää jotain pientä tekemistä. Ysiltä vois telkkarista kattoo jonkun leffan, kun tänään tulee taas monta hyvää leffaa!!

Ps. Tervetuloa uusille lukijoille! Mahtavaa saada uusia lukijoita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti