tiistai 31. heinäkuuta 2012

Tiistai ja krapulaa


Eilinen ilta meni sekoillessa. Käytiin J:n kanssa ajelemassa ja uimassa. Olin tosi sekasin eikä mun tarvinnu juoda paljoo.. En enää kestä samanlailla kun ennen alkoholia. Eilen en syöny mitään, mutta ahistaa ne juomista tulleet kalorit. Neljän aikaan aamulla en malttanu enää nukkua vaikka väsytti ja väsyttää aivan liikaa. Päätin lähtee kävelemään vanhempien luo. Lenkkeilyä tuli 2h30min ja takas tullessa pyöräilin ja siinä meni 1h30min. Piti kuluttaa ees osa kaloreista.. näistä läskeistä, jotka peittää mun luut. Näistä ihroista on päästävä eroon!!


Tulin mummolle pesemään pyykkiä. Pyöräilin tännekin. Mulla on "pieni" krapula. Ennen ei ollu tällästä. Mä en tajua mitä mulle on tapahtunu, kun en kestä enää alkoholia samalla tavalla kun ennen ja krapulaakin kärsin.
Illalla viideks töihin. En jaksas millään mennä töihin. Onneks pe-su on vapaata ellei pyydetä töihin. Oon hiton aikaansaamaton luuseri. Vihaan itteeni ja sitä etten saa mitään aikaseks ja vaan luuseroin. Oon loinen. Äiti oli siinä oikeessa. Oli ihan oikein, et viiltelin eilen. Kaikki kipu on mulle oikein. Se helpottaa satuttaa itteeni. J huomas eilen jäljet ja kysy mistä ne on tullu. En osannu humalapäissäni keksiä mitään muuta, kun sen et väitin et ne tuli muuttoo tehdessä ja siivotessa. Ainakin se sano uskovansa, mut toisaalta kukapa tuollasta typerää selitystä uskoo.. mut samapa tuo uskooko se sen vai ei.

Vielä päivällä kaupungille mummon ja tädin kanssa. En tiiä miks lähen niiden mukaan, mutta en oikeen tiiä mitä muutakaan tekisin.. oon tosi pihalla kaikesta, mutta en vaan osaa olla. Pakko tehä koko ajan jotain etten jumitu ajattelemaan asioita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti