lauantai 21. heinäkuuta 2012

Lauantai


Jälleen väliin jätetty iltapala. Liikaa läskiahdistusta. Vastentahtoista J:n näkemistä ja selittelyä miks ei voida nähä niin usein ja miten saatas tää toimimaan. Mä en tiedä mitä tekisin. Mä en halua kenenkään sekottavan mun rytmiä. Selvisin töistä ja J:n näkemisestä. Nyt saan huomisen olla luojan kiitos rauhassa.. omissa oloissani. Lenkkeillä ja jumpata. Ei tarvii stressata siitä, että pitäs viihdyttää yhtään ketään. Ei musta ole seuraksi kellekään eikä mua vois vähempää jaksaa kiinnostaa.

Kävin kaverin kanssa 1h10min reippaalla kävelylenkillä. Mun pitäs liikkua enemmän. Mä kaipaan luitani.. mä kaipaan sitä fiilistä, kun vatsa tuntuu tyhjältä. Mä kaipaan sitä tunnetta, joka tulee kun vaatteet on liian suuria päällä. Mä tahdon olla se kaikista pienin, laihin ja kevyin.  Mä en halua olla enää läski..

Pitää kohta kömpiä sänkyyn. Oon ihan katkipoikkiväsyny. Voi olla etten tänäkään yönä saa unta vaikka väsyttää. Pari lasillista fun lightia voi juoksuttaa vessassa pitkin yötä :/

Ps. Ilahduin kovasti, kun olin saanut ensimmäisen lukijan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti