perjantai 27. heinäkuuta 2012

Toinen yö omalla asunnolla

Mun olo on tosi kamala. Nukuin viime yön kuin tukki, mutta heräilin jonkin verran. Väsyttää edelleen, mut en viitti enää nukkua kun ulkona on niin hyvä aurinkoinen sää ja lenkille pitää mennä. Nää läskit saa liikuntaa!! Mun pitää tänään mennä äitin pyynnöstä porukoilla käymään jätkäkaverin J:n kanssa. Syy tähän on että isi näkee, että mulla on kaikki hyvin, ja niinhän mulla onkin niin kauan kun ne ei pakota syömään. Oon varma että mun pitää syödä kotona jotain, mutta aion oksentaa ne pois, jos mahdollista tai sitten keksin jotain muuta.. piilotan ruoat tms. Auttakaa, kertokaa jotain vinkkejä millä saisin luistettua syömisestä porukoilla, kun ne vahtii kun haukat?! Mua ahistaa ajatus että äiti saattaa tulla tänään käymään ja kyttäämään mitä ruokaa mulla täällä on ja oonko syöny. Mulla ei oo pilttejä, hedelmiä ja mehukeittoja kummempia ruokia. Puuroa löytyy, mutta kaikki saa olla kaapissa. Mä en syö. Mä en halua syödä. Mä vaan lihosin enkä halua lihoa.

Raahaudun lenkille.. hävettää mennä kun oon niin läski, kun ihmiset näkee miten oon lihonu ja epäonnistunu.. tähän tulee muutos, mut sen aikaa mun on vaan kestettävä näitä läskejäni ja hävettävä silmät päästä. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti