maanantai 30. heinäkuuta 2012

Paniikki

Kävin aamulla moikkaamassa kaveria torilla, jossa se myy mansikoita ja samalla kävin kaupassa. Olin tietysti kävellen. Autolla en liiku kun pakolliset ja pitkät matkat. Ostin kahvinkeittimen, pastilleja, purkkaa ja coca-cola zeroa sekä kolme purkkia rasvatonta jogurttia. Pakastin kaks purkkia ja yhen jätin jääkaappiin. Ostoksia kantaessa kotiin tuntu, että kuolema iskee, kun ne paino niin paljon. Ihmisten ilmoilla oleminenkin ahisti ja on läskiahistanu.. en nukkunu paljoo tai kunnolla. Oon ihan väsyny ja sekasin. En oikein osaa rauhottua. Tuntuu että koko ajan pitäs tehä jotain. Yritin lukee ja otin lyhyet päikkärit, mutta heräsin puheluun, joka melkein romahdutti mun maailman.. henkisesti ja rahallisesti. Onneks se selvis eikä mitään ikävää tapahtunu. Nyt lähen kaupungille serkkua vastaan, kun se tulee käymään mun luona.

Olipa taas sekava ja pitkäveteinen teksti.. ei vaan pää toimi. Ei ihme ettei kukaan edes kommentoi :(

1 kommentti:

  1. haluun kommentoida ku sä kommentoit mulle kans en vaa tiiä mitä sanoisin :( mutta joo ittekkään en pysty nukkumaan kovin hyvin ja tiiän ton tunteen, itteäniki ahistaa joskus olla ihmisten ilmoilla :/ pärjäile!

    VastaaPoista