sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Vielä on iltaa jäljellä


Oon ollu vähän sekasin koko päivän. En oikein oo tienny mitä tehä tai miten päin olla. Vanhemmat kävi tässä mun luona ja käytiin ulkona grillilla syömässä.. tai vanhemmat söi ja minä katoin. Mä en syöny mitään. Ne yritti saada mua syömään ees salaattia, mutta sepitin että syön myöhemmin kotona. Tyydyin vadelma limppariin, jossa ei ollu paljoo kaloreita, mutta silti oli. Jokainen kalori on liikaa!! Jossain vaiheessa vanhemmat heitti mut kotiin ja imuroin vähän ja jumppasin. Sitten aloin lukemaan uusinta Cosmopolitania ja söin rasvatonta vanilja jogurttia. Söin koko saat*nan litran purkin. Kaloreita siitä tuli 400 plus vähän kaakaosta, jota laitoin sen sekaan. Mä oksensin osan siitä heti syönnin jälkeen pois. Silmät turpos ja näyttää siltä kuin oisin itkeny koko päivän. Olo on entistä heikompi ja väsyneempi. Lisäksi menin viiltämään ranteitani.. sekään ei auttanu, mutta hetken helpotti. Tuli tunne että vihdoin tiedän mitä teen. Olen oikealla tiellä enkä ikuisella epävarmuuden polulla, jota vihaan!! Mä oksentamisen jälkeen tanssin jumppamatolla 30 minuuttia, mutta ei sekään riitä! Mä lähden lenkille kahdeksalta.

Mua niin ällöttää. Miks mä söin. Ei mun olis tarvinnu syödä. Vaikka maha murisee niin en mä tarvii ruokaa. Söin aivan turhaan. Kulutan nuo kalorit tänään taatusti pois!
Jokainen syöty kalori pitää kuluttaa, oksentaa.. ihan mitä vaan kunhan ne ei jää mun kroppaan. Mä en halua lihoa. Oon jo liian läski.. ei K:kaan koskaan kiinnostus musta oikeasti.
..Eikä varmaan tarvitse kertoa kuinka paljon ahistaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti