torstai 26. heinäkuuta 2012

Muutto


Sitä tuli sitten muutettua. Kaikki kävi tosi äkkiä. Sain eilen asunnon, jota kävin ensin yksin ja sitten äitin kanssa katsomassa. Ihastuin heti asuntoon ja se oli sitten menoa, kun sain äitin mukaan juttuun, mutta isi ei hyväksy oikein tätä mun muuttoa yksin. Kerroin vasta eilen porukoille muutostani. Vanhemmat pelkää että alan taas syömättömäks ja kuihdun. Mulle tää muutto on suuri helpotus vaikka kyllähän mua ahdistaa missä vaan olen. Isi on kuulema tosi loppu ja se ottaa tosi raskaasti tän mun muuton. Äiti yrittää jotenkin vaan olla itkemättä, ja eihän mun äiti yleensä ees itke eli tää on niille ilmeisesti jostain syystä iso juttu. En silti tajua sitä, että nehän on puhunu että ois helpompi, jos asusin muualla jne. ja oonhan 19-vuotias, joten senkään takia en ymmärrä vanhempien kamalaa sekoamis-loppuunpalamis-reaktiota asiaan. Mä yritän tulla nyt toimeen omillani, tehä mitä haluan eikä kukaan oo sanomassa mitä mun pitää tehä ja mitä en saa tehä. Mä tykkäsin toisaalta asua vanhemilla, mutta mulla on ollu tosi iso ikävä kaupungissa ja yksin asumista. Mä tiiän että tää on hyvä ratkasu kaikille!!

Muuttokuorma tehtiin kokonaan eilisen illan aikana. Mun jätkäkaveri J ja kaveri oli auttamassa. Myös vanhemmat autto jonkun verran. Oon tosi kiitollinen avusta, kun yksin en olis saanu tehtyä koko muuttoa. Mulla on ensinäkin enemmän tavaraa kun laki sallii. Kaverikin ihmetteli että miten yhellä ihmisellä voi olla näin paljon tavaraa :D

Puol kymmenen maissa heitin kaverin kotiin ja tulin siivoamaan ja laittamaan tavaroita paikoilleen. Mun tarkotus oli että alan nukkumaan kunhan saan ensin sängyn laitettua nukkumiskuntoon. Enhän mä tietenkään saanu unta enkä malttanu käydä nukkumaan. Onneks naapuri sano illalla, että ei haittaa vaikka siivoaisin ja pitäsin meteliä yölläkin, kun muutosta on kyse, joten otin kaikki irti tästä ja valvoin koko yön laittaen tavarat paikoilleen ja siivoten. Kahdeksalta aamulla suurin osa oli OK, joten lähin vielä hakemaan porukoilta jotain tavaroita mitä olin unohtanu sinne. Isi ja äiti oli kotona. Isi oli tullu kesken työpäivän kotiin, kun se ei kyenny olemaan töissä.. se on tän muuton takia niin "sekasin" ja tosin parin muun jutun takia. Molemmat vanhemmat oli kaiken lisäks valvonu koko yön miettien mitä tästä mun muutosta tulee jne. Mä en käsite miksei ne vaan voi nyt nauttia siitä etten oo pilaamassa niiden kotona niiden elämää. Mä en osaa koskaan tehä mitään oikein. Kaikki on aina väärin.

Mä en syöny eilen mitään enkä oo vielä tänäänkään syöny. Oon juonu kaks energiajuomaa tosin niitä vähäkalorisia 9kcal/100ml. Lievästi sanottuna ottaa päähän, kun jokainen vuoronperään, vanhemmat, kaverit, sukulaiset, jankuttaa että muistat sitten syödä ja oothan syöny, syötkö jotain ja muuta yhtä raivostuttavaa. Mun tekis mieli huuttaa niille naamapunasena, että tunkekaa ne ruokanne sinne ja syvälle, ettekö nää miten läski mä oon jo! Mutta ei ne siltikään tajuais. Väsyttää sairaasti, masentaa, itkettää, maha on ihan sekasin ja löysällä, läskiahistaa ja kaikki jäsenet on kipeet ja mustelmia on tziljoona ympäri kehoa. Sitä se muuttaminen tekee. Ei se haittaa. Saapahan tällänen läskivätys ees vähän poltettua kaloreita!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti