lauantai 28. heinäkuuta 2012

Lauantai 10.52


Eilen en syöny mitään, mutta tuli ryypättyä illalla parin kaverin kanssa senkin edestä. Olo on nyt aika ontto. En kestä ilmeisesti enää nykyään samanlailla alkoholia kun ennen. Hyvä asia sinänsä kun ei tarvii juoda niin paljoo. En usko että juon nyt vähään aikaan. Ei vaan ees huvita.

Eilen mä jumppasin ja lenkkeilin 1h50min plus tietysti mitä kaupungilla tuli käveltyä kun kävin vielä ostamassa mattoja, tavaroita, tauluja jne. kämppääni. Nyt tää alkaa näyttää jo kodilta enemmän ja enemmän. Viihdyn hyvin :)

Eilen saunominen ja grillaaminen porukoilla meni hyvin ja onnistuin välttymään syömiseltä!! Hienoo ettei mun tarvinnu syödä tai esittää syöväni. Ei ainakaan tää läski perse paisu yhtään enempää. Oon jo nyt tarpeeks kuvottava ihrapallo!! Mun isi ja J sauno sillä välin, kun mä olin sisällä ja etsin varastosta vielä viimesiä juttuja mun kämppään. Isi oli kuulema antanu hyviä elämänohjeita J:lle. Porukat on sanonu miljoona kertaa et mun pitäs pitää nyt J:stä kaksin käsin kiinni kun se on niin hyvä poikaystävä ja ilmeisesti unelmien vävypoika. Tässä mättää vaan sekin että mä en halua seurustella, mä en halua halailla, pussailla ja olla kenenkään lähellä. Tottakai J halus eilenkin halata ja pussata.. voi itku miten vastenmielistä se mulle oli. Tuntu tosi pahalta, mut tiesin että muuten se alkaa epäilemään jotain et "mulla menee huonosti tai siinä on joku vika kun en halua halata ja pussailla". En vaan halua johtu se itestäni tai J:stä, mut haluan vaan olla nyt asunnollani yksin ja rakentaa tänne toimivan ja toimeentulevan elämän itelleni enkä olla aina jonkun kytättävänä, ahisteltava tai määräiltävänä. Miksei muutkin sitä ymmärrä!?!?

Anteeks tää sekava kirjotus, mut on vähän olot eilisen jälkeen. Päätä särkee, heikottaa.. ennen ei tullu tällasta oloo vaikka ois juonukin suht paljon. Mä haluaisin kohta alkaa siivoomaan, lähtee lenkille, jumppaamaan ja muuta sellasta, mut kaveri jäi eilen yöks ja en kehtaa sitä heittää pihalle. Pitää vaan oottaa et se lähtee.. oon ihan kamala ihminen!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti