maanantai 10. joulukuuta 2012

14 päivää jouluaattoon!

Agatha: Mä en käy vaa'alla, mikä on tosi naurettavaa, tiedän. En vaan oo uskaltanu mennä. Mut mä otan kropastani mitat, jotta pysyn perässä mihin suuntaan mennään. Mitat löytyy aiemmasta tekstistä ja blogini laidasta. Saat jonkinlaisen käsityksen miten suuri läskikasa oon vielä!

Mä oon ollu hereillä puol kolmesta asti. En saanu nukuttua kylmyyden ja levottomuuden takia. Typerä tunne, jota kutsutaan näläksi yrittää saada mut survomaan itteeni kaloreita. En kuuntele sitä. Join kupin vihreetä teetä, jotta tunne menis ohi tai pienenis ja et myös piristysin vähän. Aamupalan syön vasta seitsemältä. Syön ruisleivän puolikkaan ja 2dl mehukeittoo. That's all! Mä en tarvii enempää, koska tuossakin on liikaa.
On tästä hereillä kuppaamisesta ollu hyötyäkin. Sain tehtyä ruotsin tehtävät ja kirjotelman. Voin tänään palauttaa ne kevyin mielin opettajalle viikon etuajassa! :) Nyt en tarviikaan lisäaikaa laiskuuteni takia.

Meen vasta kymmeneen kouluun, joten poljen kuntopyörällä enne ku lähen pyöräilemään kouluun. Onneks pääsen jo puol kaks niin pääsen ilosesti lenkille! :) Ainiin ja jumppaan tietty nyt aamulla. Koulussa mä en syö lounasta vaan kittaan coca-cola zeroo, jos tulee nälänTUNNE.

Kaunista?

Syömisen arvoista?
Jokainen voi valita syökö vai ei.
Valitseeko lihomisen laihtumisen sijaan?
Ja jos syö
syö ainakin KOHTUULLISESTI!
Kun pysyy vahvana.
Saavuttaa tavoitteensa
ja
laihtuu!
Lopussa kiitos seisoo!
Voittajan on helppo hymyillä :)
Mua on muuten vaivannu jo viikkoja tunne ettei mua ymmärretä täällä blogissakaan. Mä tiiän suunnilleen miten tää kuvio pyörii ja toimii ja miten ihmiset kommentoi.. mut silti. Ärsyttää välillä. Mä oon vähän sekalainen sekoilija proanailuineni ja syömishäröilyineni. Teen mikä tuntuu itestä parhaalta ja hyvältä. Musta ei tosiaankaan tunnu esimerkiks hyvältä syödä päivittäin 1000 kaloria vaikka silläkin laihtus. On "hieman" raivostuttavan kiukuttavaa aina saada huomautuksia säästöliekeistä jne. Kyllä mä ne tiedän. Oon tehny jo niin pitkään tätä syömissekoilua, että tiiän miten se menee. Aikansa se ottaa ja paino sahailee läskiks. Kyllä mä vielä laihdun! Jokainen joka on pitkään "kärsiny" sh-sekoiluista tietää ettei tää oo millään tavalla yks selitteistä ja korjaannu millään asennemuutoksella. Musta tuntuu että oon ns. "kroonistunu", jos se on oikee termi.. niin etten enää pääse irti vaikka ehkä voisin, mutta sitäkin kokeiltu niin monta kertaa etten jaksa enää enkä halua. Edellä mainituista asioista en halua mielellään saada huomautuksia ne vaan ärsyttää eikä niistä oo apua. Kuollutta on turha elvyttää. Mä en enää muutu "terveeks". Oli tämä ajatus sitten itsekäs tai ei. Tyhmä tai ei. Se on mun ajatus ja tiiän mihin pystyn eikä se ole tervehtyminen. Vihaan koko ajatusta edes! Anteeks nyt jos pahotin jonkun mielen.. ei ollu tarkotus. Mut välillä jotkut huomautukset saa oman mielen tosi huonoks :(

TSEMPPIÄ KAIKILLE UUTEEN ALKAVAAN VIIKKOON!

Ps. Ja niille jotka ajattelivat tänä vuonna hemmotella itseään lihottavilla jouluruoilla. KLIKKAA TÄTÄ JA KATSO JOULURUOKIEN KALORIT.

1 kommentti:

  1. Henkilökohtaisesti haluan pahoitella, jos oon sattunu joskus heittämään jonkun asiattoman kommentin!:s

    Tosta vaa'an käytöstä: Itekki oon joskus tullu tulokseen, ettei sillä käytännössä oikeesti ole mitään merkitystä mitä siinä koneessa lukee(yleensä vaan pahentaa pään sisällä kaikkee). Vaan just ne konkreettiset mitat, rinnanympärykset yms. on parhainta millä huomaa laihtuuko vai ei; niiku sä ootki alottanu tekemään:)
    vois itekkin..

    VastaaPoista