keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Juurtunut laiskuus


Vaikea pukea sanoiksi. Minä vain olen. Häpeällisen vähäiset 1h5min tuli tänään lenkkeiltyä pakkasessa puoli alasti, koska ei ole vaatteita. Tai on mutta ei mitään mikä mahtus päälle. Tili tyhjänä ja hammashoitaja lasku sekä vuokra maksettu. Oon lintsannu koko tän viikon. Huomenna on itsenäisyyspäivä joten ei oo koulua. Perjantaista en tiedä menenkö kouluun. En usko kun oon ihan jumissa ja en saa otetta mistään. Mä en käsitä enää mitään. Mä vaan haluan nukkua pois. Koulu esseitä ja esitelmiä pitää alkaa tekemään mutta saa nähdä mitä siitäkin tulee. En jaksais ajatella mitään. Seinät kaatuu päälle ja toivon että ne liiskaa mut nyt lopullisesti. Myöhemmin tänään jumppaan, venyttelen jne. Vaatii hurjaa ponnistelua jaksaa edes mennä suihkuun tai mennä nukkumaan, herätä tai olla hereillä. En vaan jaksa, kun oon laiska.

1 kommentti:

  1. Voi kultapieni❤ Yritä mennä perjantaina kouluun, nähdä ihmisiä ettet jää kotiin yksinään murehtimaan kaikkea. Se voi olla vaikeaa, mutta se auttaa usko pois. Voimia paljon.

    VastaaPoista