lauantai 22. joulukuuta 2012

Toivelista

Tänään puoli kuolleena ryömin sängystä ylös vasta puoli yhdeksältä. Nukuin yön melko huonosti ja olin puoli valveilla yöstä osan. Lenkillä hetkutin ja ketkutin persettäni vaan vaivaiset 1h10min. Kotona pistin jumpaksi ja tein lisäksi 100 x-hyppyä. Kello lähestyy varoen iltapäivä yhtä jollon porukoiden ja veljen ois tarkotus tulla arvostelemaan aikaansaamattomuuttani ja nauramaan mulle. Sitä odotellessa olen kerennyt valmistautumaan laittamalla paikkoja kuntoon, tuulettamalla ja viiltelemällä pari verenpunaista, naurettavan näköistä pintahaavaa ranteeseeni vain siitä hyvästä, että tiedän minkä ahistuksen kyseinen kyläily tuo tullessaan. Vanhemmatkin pääsevät nauramaan sille miten läskiksi olen itseni päästänyt laiskuuttani.
En ole vielä syönyt mitään enkä syökään vasta, kun illalla puuroa, rasvatonta jogurttia.. Päättäväisyys, sisu ja itsekuri ois ihan kivoja omistaa.

TOIVELISTA

Rakas Joulupukki tiedän etten ole
ansainnut tänäkään vuonna
mitään,
mutta
silti toivoisin taas itsekkäästi
ja ahneesti
itselleni suuren ripauksen päättäväisyyttä,
vahvuutta pysyä päätöksissä
ja olla kiltti koko ensi vuoden 2013.
Sitten vielä toivoisin
saavani
sisukkuutta ja rohkeutta
voittaa muut,
jotka yrittävät vain estää onneni.
Kuitenkin kaikista eniten minä
toivon tänäkin jouluna,
että
saisin rautaisen ja niin vahvan
itsekurin
ettei kukaan sitä voisi enää sortaa.
Kiitos rakas Joulupukki,
jos tuot minulle
edes
sen itsekurin,
jota niin kipeästi tarvitsen,
jotta voisin alkaa taas elämään
ja pitää itsestäni edes vähän.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti