lauantai 8. joulukuuta 2012

Liiku elefantti, liiku!!

Hannabella: Joo järkytyin itekin noista mitoista, mutta sitä se teettää kun antaa itsensä repsahtaa ja lihoa muodottomaks elefantiks. Mä en muista tältä istumalta sitä unilääkkeen nimee, mut syön sitä sairaan harvoin et en usko ainakaan sen vaikuttaneen millään tavalla mun painoon.

Lisää järkytystä; söin päivälliseks 8 keräsalaatinlehteä chilimausteen kanssa. Puol viideltä lähin 1h25min lenkille kuluttamaan kaloreita ja läskiä kropasta. V*tutti kun kengät luisu eikä meinannu kunnolla päästä eteenpäin. Tuntuu ettei etanavauhdin takia kaloreita kulunu juuri mitään. Säälittävää, mutta tyhjää parempi.
Jos mä jatkossa repsahdan syömään liikaa rangaistus pitää olla sen mukainen. Mä en halua enää että kukaan voi sanoa mua "normaaliks" naiseksi. Mä en halua olla normaali enkä lihava!!!!

Tää iso pettymys alkaa nyt katsomaan thinspiration-videoita, venyttelee ja ei syö tänään enää mitään. Fun light on mun iltapala. No food for me! I'm enough fat!

2 kommenttia:

  1. mäkään en halua olla kumpikaan noista! en halua olla normaali ja vielä vähemmän haluan olla läski! Et oo pettymys..

    voimia paljon pikkunen<3

    VastaaPoista
  2. "Mä en muista tältä istumalta sitä unilääkkeen nimee, mut syön sitä sairaan harvoin et en usko ainakaan sen vaikuttaneen millään tavalla mun painoon."

    Ok. Ihmisille määrätään nykyään tolkuttomasti psyykeläkkeitä unilääkkeiksi. Psyykelääkkeiden yleisimmissä sivuvaikutuksissa lukee painonnousu, johon ei välttämättä voi vaikuttaa syömätottomuksillaan eikä runsaalla liikunnalla.

    VastaaPoista