tiistai 18. joulukuuta 2012

Todellinen idiootti

Eiliseksi sain keikkatyön eli olin töissä. Tuli ees vähän tienattua rahaa tosin syön varmaan nekin rahat. Edelleen syön liikaa puuroa, ruisleipää, jogurttia, maustekanelia.. niin epäonnistunu ja likanen olo. Lihon ja valitan. En voi syyttää ketään muuta kuin itseäni. Kaikki kaatuu niskaan. Tänään epätoivoisesti yritin saada asioita kuntoon. Ehkä sainkin ehkä en. Tuloksena loppuviikon sairasloma, itkua ja loputonta ahdistusta. Jos luoja suo ja YHTEISKUNTA ja kaikki hyvätpahat-ihmiset niin ehkä kirjoitan ensi syksynä ulos lukiosta ja valmistun, ehkä. Riippuu nyt monesta seikasta, jos saan sovittua asiat erityisjärjestelyin jollon mun pitäs suorittaa aikuislukion mukaan vain 45 kurssia vaikka käynkin kouluni normaalisti päivälukion puolella. Paperisotaa ja paljon itkua tiedossa, mutta EHKÄ, siis ehkä kaikki "järjestyy".

Mä vaan oon taas vaihteeks niin väsyny etten saa stressiltäni ees nukuttua. Liikaa syyllisyyttä ja tekemättömiä asioita. Mä vaan oon läpeensä paha etten voi olla enää olemassa minuna tässä maailmassa. Päivä päivältä syyllisyys vaan syvenee. Mä en mahdu maailmaan - en näin isona. Pakko laihtua! Olen taas sortunut viiltelyyn.


Miten teillä rakkailla bloggaajilla on mennyt?<3

3 kommenttia:

  1. jee toivottavasti saat lukion järjestettyä kunnolla! tsemppiä muutenkin :)♥

    VastaaPoista
  2. Minä jo ehdin pelätä et sulle on sattunut jotain todella pahaa ku blogiin ei ollu tullu uusia tekstejä.
    Kyllä varmasti asiat järjestyy, älä huoli. Tsempit ja voimahalit sinne päin! Koita jaksaa vielä (:

    VastaaPoista