sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Unettomuus ;)

Kysymys teille rakkaat lukijat: Eihän melatoniinipillerit lihota?!
Otin yhden melatoniinin illalla ennen nukkumaan menoa. Pääni painoin tyynyyn ennen kymmentä, mutta kuinkas ollakkaan heräsin puoli kahelta enkä saanutkaan enää unta. Päätin alkaa piirtämään ja tulla koneelle. Kohta lähen lenkille vaikkei kello olekaan kun neljä aamulla. Huokaus*
Vähän on veto poissa ja väsyny olo. Otan päiväunet, jos väsyttää kamalasti päivällä.
Päässä pyörii taas haista-p*ska-ajatuksia syömisestä painoon ali-, normaali-, ja ylipainoon. Normaalista syömisestä "epänormaaliin". V*tut minä niistä ajatuksista! Mä oikeesti tukin seuraavan ihmisen turvan, joka tulee syöttämään mulle mitään "tämä on normaalia"-settiä! Mulle on ihan sama mikä on "normaalia", kun mä saan tehä sitä vaan minkä koen parhaaks itelleni! Kukaan kun ei mun puolesta tässä läskissä ruhossani mun puolesta mun elämää elä. En mäkään puutu muiden elämään. Prkkl! Kauhee vihamielisyys iskee näin väsyneenä ja ainaisten p*ska puheiden takia!! JÄTTÄSIVÄT KAIKKI MUT RAUHAAN, KUN VIHAAVAT MUA JO MUUTENKIN!

4 kommenttia:

  1. VOIMIA! Kumpa itekkin sais lähteä lenkille... :d

    VastaaPoista
  2. Totuus on että yksikään pilleri pelkästään ei lihota. Ne vaa lisää ruokahalua ja lihominen johtuu siitä. Mut joo en tiiä noiden pillereiden sivuvaikutuksia. Ite oon pari kertaa syöny ja ei tullu mtn. :)

    VastaaPoista
  3. Jos yhtenä iltana käytät melatoniinia, ei se lihota. Ei se myöskään varsinaisesti lihota pidemmässäkään käytössä, mutta silloi saattaa ruveta kyllä keräämään nestettä kehoon. Alleviivaan vielä, että yhden illan nappi ei vielä kerää sitä nestettäkään, jos muuten juot ja syöt itsellesi normaaliin tahtiin. (:

    VastaaPoista
  4. Mä en käyttänyt melatoniinia, mutta olen kuullut, että kyseiset pillerit lisäävät ruokahalua -> siitä saattaa sitten seurata painon nousu/lihominen.

    Ehkä siksi ihmiset kertovat sulle, mikä on normaalitoimintaa, koska ovat huolissaan susta. Ihmiset välittävät susta ja toivoisivat sulle parempaa.

    VastaaPoista