tiistai 11. joulukuuta 2012

Vahvuus on viisautta

Agatha: Olen harkinnut useasti laittavani tänne paisuneesta läskistä ruhostani kuvia, mutta en tosiaankaan uskalla pistää ainakaan vielä. Ajatuskin lisää ahistusta järjettömiin mittasuhteisiin. Tuottaisin vain pettymyksen kaikille. Olen liian iso julkaistakseni teidän pikkuisten keijukaisten nähtäväksi kuviani.

Kun olen näin pieni uskallan julkaista, mutta en vielä.
Tänään olen kokenut pohjatonta ahdistusta koulujutuista. Itkin muutaman onnettoman kyyneleen opettajalle ja rehtorille. En jaksanu esittää enkä välittää huomaako kukaan, että olin itkenyt. Kaikesta stressistä ja murheen jyväsestä huolimatta sain hoidettua koe ja kurssiasioita hyvään suuntaan. Yritän tehä nyt kursseja pois alta ettei kelakaan ala perimään tukia takasin.

Olen potenut kylmää pitkin päivää. Etenkin nyt illalla oon totaali jäässä. Hrrr. Painun postattuani parin peiton alle pakoon kylmää.
Tämän päivän syömiset: ruisleivän puolikas (64kcal), 1dl mehukeittoa ja porkkana.
Liikunnat: lenkkeilyä 1h15min, jumppa ja 100 X-hyppyä.
Liikaa vai liian vähän, ja mitä. Koen epäonnistuneeni. Oon pettyny jotenkin itseeni enkä tiedä miks. Jokin osa minussa on illalla yrittänyt sortaa mua mättämään ruokaa ja lihomaan. Miksi kuuntelisin ajatuksia, jotka ovat varma tie läskiyteen ja itseinhon syövereihin. Kun sellaisille ajatuksille antaa pikkusormen ne vie koko käden. Eikä sekään riitä niille, ne vievät sinut kokonaan. Täytyy vain taistella ja pysyä voittajien puolella. Ruoka on vain heikoille enkä minä tahdo olla enää heikko.
Otin aamulla kaiken kukkuraksi mitat itestäni ja mieli paheni entisestään enkä tiedä siihen syytä. En usko että luvut piti paikkaansa. Nekin valehtelee niinkun kaikki ihmiset. Lantio 99cm, maha (levein) 91.5cm, maha (kapein) 75 ja rinnanympärys 88.5. Ei ne voi pitää paikkaansa. Varmasti mittasin väärin tai mittanauha oli venyny. En tiedä mutta siitä olen varma etten ole voinut laihtua. En vain ole. Olen yhtä paksu kuin aiemminkin ellen isompikin! Niin tankkeri olo kaikkine vatsamakkaroineni ja paksuine jalkoineni, että tästä on hymy kaukana.

Ehkä huomenna on parempi päivä ja saan enemmän aikaiseksi eikä polvi kipeentys niin paljoo kun tänään ja eilen. Öitä kaikille ihanille<3

3 kommenttia:

  1. Tsirpula oo huoleti oot vahva! Keksin paskan otsikon. Huoh* Minä se vasta tuossa tapauksessa oonkin :(

    Hali pikkunen ja anteeksi otsikon loukkaavuus kaikkia rakkaita lukijoita kohtaan, jotka kokevat otsikon koskevan itseään. :(

    VastaaPoista
  2. En minä siitä, vaan "Ruoka on vain heikoille" -tekstipätkälle. Eikä sun siis anteeksi tarvi pyytää, koska en loukkaantunut.

    Kuulostaa vain vähän hassulle, että ruoka olisi vain heikoille, koska kuitenkin kaikki tarvitsevat ruokaa pysyäkseen hengissä.

    VastaaPoista