maanantai 10. joulukuuta 2012

Jouluja!

Tänään on ollu hyvä päivä! Lukuunottamatta paria asiaa kuten sitä, että poltin neljä tupakkaa illalla lenkin jälkeen pitkästä aikaa :( Tuli vaan pakottava tarve :( Nyt ällöttää. Toinen mikä on raivostuttanu on mun vasemman jalan polvi. Se taas on ihan sairaan kipee eikä sitä kärsi kunnolla taittaa eteenpäin ja kävely on hankalaa. Tää on joka talvinen ongelma. Joko mulla on paskat talvikengät (mikä pitää paikkaansa) tai/ja sitten toi lumi tekee sen kun pitoo ei oo kunnolla ja polvet vääntyy normaalia enemmän lenkkeillessä.

Sain kuitenkin illasta heitettyä 1h30min lenkin. Tänään aamulla poljin kuntopyörää 20 minuuttia ja jumppasin. Lounaan jätin välistä ja päivälliseks söin vaan porkkanan vaikkei ollu nälkä, mut siitä hyvästä mä en syöny iltapalaa :) Oon koko päivän ollu menossa ja tulossa joka suuntaan. Kävin ruokatauolla kaupungilla kaupoissa tuhlaamassa joulukoristeisiin ja porukoiden lahjoihin viimeisiä rahojani. Meinasin tulla Tiimarissa epätoivosen skitsoks, kun kassalla unohin tunnuslukuni enkä saanu sitä päähäni. Kaikki numerot vaan vilisti päässä mutten saanu niitä neljää numeroo oikeeseen järjestykseen. Kaupasta lähettyä se sit muistu mieleen syvän pohdinnan ja muistelun jälkeen. Koskaan ennen ei oo käyny näin. Onneks oli käteistä sen verran et sain maksettua ostokset.
Koulun jälkeen kotona päätinkin tehä poikkeuksen ja laittaa joulukoristeet, kuusen ja pöytäliinat jo tänään. Nyt on joulunen tunnelma kotona vaikkei yhtään tunnu joululle. Sain yhen pikkujoulu kutsunkin kaverilta ens viikon lauantaiks. Oon ollu niin tehokas duraselpupu et jopa askartelin :D

Nyt olo on ihan väsyny ja meen varmaan nukkumaan kohta, kun oon saanu pari juttua hoidettua. Ihanaa kun loma on kohta! :)

Ps. Tein itteni kanssa kompromissin ja kutsuin vanhemmat ja veljen 23.12 juhlimaan mun luo "etukäteis" jouluaattoo, kun jouluaattona en tosiaan mee porukoille eikä ne tuu tänne. Saan luojan kiitos olla rauhassa ja ulkoilla!! Wippii! :)

3 kommenttia:

  1. Voi apua! Mulle on muutaman kerran käyny noin kortin kanssa, että on tullu kassalla ihan totaalinen blackout "ai mikä tunnusluku O_o".

    VastaaPoista
  2. Hei ootko koskaan ajatellut pistää tänne sun kropasta kuvia? Mä kun en niin noihin mittoihin ole perehtynyt (en esim ole koskaan ottanut itseltäni mittoja) niin ne ei sano mulle paljon mitään, mutta kuvista saisi jonkinlaisen käsityksen kun et vaa'alla käy. :)

    VastaaPoista
  3. Vinkkinä polviongelmaan: Kokeileppa venytellä. Itellä oli ennen sama, vasen polvi vammas aina talvella. Ryhdyin käymään fysioterapeutilla, sain alkuun kepit mutta sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. Siis silloin kun muistaa joka ilta ja aamu venytellä. Auttaa oikeasti.

    VastaaPoista