perjantai 28. joulukuuta 2012

Onnistuminen on tuskan takana!

Joo tosiaan ne mitat löytyy mun blogin sivupalkista ja aina jossain teksteissä niistä on mainintaa.

Kurjaa, että Ariela vihaat joulua vaikka itekin vihaan näitä liikaaruokaatäyteisiä-juhlapyhiä! Toivon et sullakin lähtee menemään nyt joulun jälkeen paremmin! Tsemppihalit kaikille! Me ollaan synnytty voittamaan ja laihtumaan! Meistä tulee vielä kauniita ja laihoja! Pitää vaan uskoo itteensä ja tehdä kovasti töitä onnistumisen eteen! :)





Pahoittelen oikeesti tätä aikaansaamattomuuttani ja postauksien väliä. Mä en oo myöskään päivittäny mittojani sivun laitaan kuten piti. Oon ottanu mitat ja sillon alussa niistä hävis senttejä, mutta nyt lihomisen ja/tai turvotuksen takia oon suunnilleen vieläkin samoissa mitoissa. Vähän alle ehkä!? On tullu nyt parina viime viikkona ahmittua liikaa puuroo, rasvatonta jogurttia, ruisleipää, punajuurta ja hedelmäpilttejä. Hävettävän ja kuvottavan paljon. Joinakin päivinä tosin tässä parin viikon aikana käytin laksoja (kunnes ne loppu), oksensin, pidin täysin syömättömyys-päiviä. Oon liikkunu myös liian vähän vaikkakin päivittäin, joka päivä!
Tänään tein korjausliikkeen ja lopetin itseni lihottamisen! Aamulla söin aamupalaks porkkanan, josta jätin pienen palan ehkä 4cm syömättä.
Aikani tsempattua itteeni uudelleen aamupalan jälkeen hereille noin yhdeksän aikaan aloin siivoomaan. Siivosin kieli poskella pari tuntia.

Myöhemmin lähin lenkille. Kävelin/hölkkäsin 1h50min. Kotona poljin tunnin kuntopyörää ja katoin samalla thinspiration-videoita. Polkemisen jälkeen jumppasin ja kävin suihkussa pesten samalla kunnolla koko vessan.
Nyt pesen pyykkiä vielä yhen koneellisen ja venyttelen puol kasilta samalla kun katon Miehen puolikkaita.
Mä en syöny tänään sen aamusen porkkanen lisäks mitään enkä syökään. Juon fun lightia ja coca-cola zeroa loppuillan. Enimmäkseen fun lightia. Aion myös vielä tämän illan aikana tehä thinspo-leikekirjaani jota en oo taas pariin viikkoon tehny. Käyn ihan hyvissä ajoin nukkumaan, et aamulla jaksan herätä kello 7.10 syömään aamupalan ja sit lähtee lenkille! :)
Mulla on armoton läskiahistus ja muutenkin tosi stressaantunu olo, silti mä en aio luovuttaa vaan nyt taistelen tieni läpi näiden läskien! Musta tulee laiha vaikka se veis ikuisuuden ja hengen!

Ainiin. Sain tänään kutsun Uuden Vuoden viettoon kaverin luo. Lupauduin alustavasti, mutta olin jo suunnitellu itekseni lenkkeileväni sillon senkin ajan. Ei yhtään huvita mennä rumissa läskivaatteissa esittämään ilosta ja kattomaan kun muut syö ja selitellä miks en ite syö. Menenkö siis arvostelevien ja tarkkailevien nauravien katseiden keskelle vai käytänkö senkin ajan järkevästi ja lenkkeilen. Kulutan kaloreita ja otan askeleita kohti laihuutta. Taidan jo nyt kallistua lenkkeilyyn ja yksin olemiseen, sillä ei todellakaan yhtään kiinnosta mennä kattomaan kaikkee lihottaa läskip*skaruoka ja herkku määriä!

Tiedän että kaikkien näiden läskimuhkuroitteni alla on kauniit luuni piilossa ja jonain päivänä minä vielä saan ne näkyviin niinkuin olen toivonut koko ajan! Minun pitää pysyä vain vahvana ja sanoa ruoalle ISO EI! Laihtumiseen ei ole helppoa oikotietä vaan onnistuminen on tuskan ja kovan työn takana! Mitään ei saa ilmaiseks! Töitä on tehtävä paljon ja hiki päässä, jos tahtoo saada aikaan näkyviä tuloksia!

2 kommenttia:

  1. Woooouuu, sul on menny tosi hyvin! :) Oon kateellinen

    VastaaPoista
  2. Onneksi ne mitä olet ahminut ovat terveellisiä ruokia. :)
    Älä stressaa liikaa <3 :)

    VastaaPoista