perjantai 21. joulukuuta 2012

21.12.2012

Verenpaine kohos pilviin.. mä en oikeesti syö VÄHÄN. Söin puuroakin vitusti liikaa. Eikä varmasti kenenkään korvaan 9 ruisleipää ole VÄHÄN!? Kyllä minä syön paljon, siksi lihon. Totuus se on vaikken haluais sitä myöntää. Valehtelu ei tosin muuta totuutta mihinkään. Söisinkin liian vähän.

Tänään oon levittäny persettäni vaan sängyssä ja tehny huomiseks porukoille tietovisaan kysymyksiä. Kävin tosin yhen kaverin kanssa 45 minuutin lenkillä. Liikuin mitättömän vähän. Sen kerran, kun pakkastakaan ei olisi kuin hieman yli 10 astetta, en vaivaudu liikkumaan enempää. Minä se osaan olla tyhmä paska!
Tänään en ole syönyt mitään. Painin ajatuksen kanssa syödäkö vai ei. En tiedä. Maha on muutenkin sekasin ja ilmaa täynnä. Haisen pahalle. Huomenna tulee tosiaan vanhemmat käymään enkä halua ainakaan tämän enempää olla turvoksissa.
Voi hitto miten kävi heittämään nyt päässä vaikka oon makuuasennossa. Päässä heittää.. ihan kun heilusin sivulta sivulle. Jännä fiilis.. mikäköhän katkos nyt tuli hapensaantiin tai johonkin läskien ja suonissa virtaavan rasvan takia, että näin kävi huippamaan. Nauraako vai itkeekö taas tälle surkeelle kropalle joka ei muuta osaa kun kerryttää kaikki kalorit!

Eikä se sitten tullu - maailmanloppu. En oikeasti siihen uskonut, mutta salaa toivoin että se tulisi niin loppuisi tää hengittäminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti