lauantai 15. joulukuuta 2012

Enemmän ja enemmän lihava

Kaikki kaatuu jälleen niskaan. Ahistaa kaikki.. PAINO, koulujutut, joulun lähestyminen, ulkonäkö.. kaikki! Mä en halua olla olemassa. Haluan nukkua pois. Mä oon mättäny puuroo, rasvatonta jogurttia, hedelmäpilttejä, ruisleipää, punajuurta.. niin että oon paisunu ja lihonu tuhat kiloo vähintään. Monen päivän mättökuuri on totaalinen epäonnistuminen. Mä niiiiin vihaan vihaan ja vihaan itseäni, aikaansaamattomuuttani, rumuuttani ja lihavuuttani etten siedä pärstääni enää yhtään. Oon säälittävä runkkupaska! Läski lehmä! Epämuodostunut sotanorsu josta näkee, että on ollu ruoka-aikaan kotona ja vähän enemmänkin. Mä vihaan jokaista kiloani, muotoani, "naisellisia" läskimuotojani. KAIKKEA!!!! Mä tahdon laihtua niistä eroon! Mä tahdon eroon jokaisesta kilosta ja grammasta, jotka mussa on.
Mä nousen taas ja lopetan tän mättämisen ja tekosyiden keksimisen. Mä nousen vaikka miljoona kertaa kunnes jaksan pysyä pystyssä ilman tällasia horjahteluja! Vielä mä täältä nousen ja pääsen näistä läskeistäni eroon! Anteeks että tuotin teillekin pettymyksen kerta toisensa jälkeen! Mä oon pahoillani vaikkei se mitään korjaa, muuta tai tee tekemättömäksi.

LIIKU LÄSKI, LIIKU!
SYÖ VÄHEMMÄN!
JUOKSE ENEMMÄN!
TEE ENEMMÄN!
OLE VÄHEMMÄN!
SYÖ VÄHEMMÄN ÄLÄKÄ KEKSI TEKOSYITÄ LÄSKEILYLLE!!!!

5 kommenttia:

  1. "Oon säälittävä runkkupaska! Läski lehmä! Epämuodostunut sotanorsu josta näkee, että on ollu ruoka-aikaan kotona ja vähän enemmänkin. Mä vihaan jokaista kiloani, muotoani, "naisellisia" läskimuotojani. KAIKKEA!!!! Mä tahdon laihtua niistä eroon! Mä tahdon eroon jokaisesta kilosta ja grammasta, jotka mussa on."

    Ihan ku mun kirjottamaa tekstiä, oon ihan samaa mieltä itestäni. ME ONNISTUTAAN TÄSSÄ!!! Ps. et oo ainut jonka päivä meni pilalle! D: ite en voi syyttää kuin vanhempiani mutta SILTI!!!)

    VastaaPoista
  2. Tuo on kamala tunne, mutta sitä "onneksi" sattuu myös muille. Mutta vaikka nyt söit liikoja, niin myös huomasit, että sen täytyy nyt loppua. Koska jos et olis huomannu, olisit jatkanut ja myöhemmin (vielä myöhemmin) se vahinko olisi huomattavasti suurempi kuin nyt! Huonosti yritän selittää, mitä tarkoitan \: Jos syöt 2 päivää liikaa, saat painoa lisää ehkä vaikka 500g, jos syöt 10 päivää liikaa voit saada vaikka 2kg. Luvut ihan heitettyjä, pointin sait varmaan? Oon niin huono selittää :D
    Jaksamista <3

    VastaaPoista
  3. :(
    Mättääminen tuntuu pahalta, tiedän sen. :(
    Oletko tällä hetkellä missään hoidossa?
    Voimia älyttömästi! <3

    VastaaPoista
  4. Voi kultapieni kun et ole tuottanut kenellekään pettymystä. :c Olet hyvä juuri sellaisena kun sinä olet ♥

    VastaaPoista
  5. http://angelwithout.blogspot.fi/ Vertaistukea tarjoten saman asian kanssa painiskellessa, vakavammissakin merkeissä. Toivottavasti onnistut, tiedän tunteen liiankin hyvin.

    VastaaPoista