sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Viimeinen sunnuntai vuonna 2012

..ja senkin menin pilaamaan. En tiedä mitä ajattelin ostaessani rasvatonta jogurttia!
Kävelin luisteluradalle, jonne täti tuli omine matkoineen autolla. Luisteltiin tunti.
Käytiin parissa kaupassa luistelun jälkeen ja pyörähdettiin mummolla. Ruokakaupassa mua ahisti se ruoan määrä. Pidin katseeni visusti lattiassa tai vain turvaruoissa. Muita ruokia kieltäydyin näkemästä.

Kotona kävin suihkussa ja vaihdoin yökkärin. Mulla oli jo päivällä ollu ennen kauppaan menoo sellanen olo niinkun mainitsinkin edellisessä postauksessa, että pelkään repsahtavani syömään. Mä en tajua miksen yrittäny kunnolla edes saada itteeni olemaan syömättä liikaa. Joka kerta kun koen olevani väsyny annan itelleni luvan syödä liikaa. TYHMÄ MINÄ! En toimi enää tämän päivän jälkeen niin. Nyt siihen saa luvan tulla muutos.
Mätin ensin rauhallisesti kaks kippoa suht ISOA 4-viljan puuroa, rasvatonta jogurttia, yhen hedelmäpiltin ja ruisleipää. Puuroon laitoin kanelimaustetta. Tietääkö joku paljonko siinä on kaloreita? Kiltit kertokaa, jos suinkin tiedätte.
Tämän session jälkeen kävin sohvalle turvonneena ryhävalaana makaamaan viltin alle. Yritin kattoo telkkaria, mut onneks tajusin mennä oksentamaan. Oli henkisesti tosi tukala olo. Vihaan yli kaiken tunnetta, kun mahassa pyörii kaloreita! Oksensin osan pois. Ruisleipä on tosi pahan makusta yrjötessä :s

Jonkin ajan päästä mä tulin siihen tulokseen, että tuhoon loputkin niistä jogurteista ettei ne avonaiset purkit jää vainoomaan jääkaappiin ja etten sit huomenna mätä niitä! Söin toisen kerran yhen kupin puuroa, 8 ruisleipää ja sitä saatanan jogurttia, punajuuriakin meni molemmilla kerroilla jonkin verran. Hyi helv*tti miten ajattelematon sika mä oon! Mä oksensin toisen kerran osan syömistäni ruoista pois. HYI HYI JA HYI!
Kas kummaa minun surkealla tuurilla kaveri soitti samaan syssyyn. Pistin viestin, että soitan kohta, ja oksensin, jonka jälkeen vasta soitin kaverille. Kaveri kysy mua illalla puol ysiltä sen luo kattomaan leffan. Suostuin enkä ymmärrä miks. Onneks tässä on pari tuntia aikaa lähtee kuluttamaan kaloreita! Mä en oo ansainnu ruokaa ja silti mä söin! Hävettää ja mun sietääkin hävetä, kun oon tällanen ihraporsas, jolla ei minkäänlaista itsekuria!
Ja mun on tänään kyettävä pitämään turpani tukossa ja olla puhumatta MITÄÄN syvällistä mun asioista. Kaveri sano jo puhelimessa, et kuulostan oudolle, mut miten sille selittää kun ei voi sanoo että oksensin kaks kertaa.. sen minkä vuoks kuulostin "oudolle". Minä ja mun suuren suuri läskisuu ei osaa pysyä kiinni koskaan. Pitää opetella pitämään asiat muilta salassa paitsi teiltä lukijoilta :)

Nyt ainakin TUNTI luistelua! Ei armoa, ei yhtään! Pistän liikettä tähän läskiin p*rseeseeni!!

2 kommenttia:

  1. Ei voi sanoo ku et HYI SAATANA! KUKA MIES TYKKÄÄ LUUVIULUSTA JOSTA NÄKYY LÄPI? JA VAIKKA ITE HALUISKI OLLA "OLEMATTOMAN RAJOLLA" MIKS SIITÄ PITÄÄ TÄNNE TULLA TIEDOTTAAN, ANGSTAAMAAN JA HAKEMAAN OMILLE ONGELMILLE JULKISUUTTA!?!! JOTKU KUOLEE NÄLKÄÄN SIKS KOSKA NIILLÄ EI OO RUOKAA JA SAMAAN AIKAAN TÄÄLLÄ JOKU MAAILMAN RIKKAIMPAAN VIIDENNEKSEEN KUULUVA SUOMALAINEN ITKEE SITÄ KU ON NIIIIN LÄSKI VAIKKA ON KUOLEMAN RAJOLLA.SAISIT HÄVETÄ! HYI OLOKOON!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herranjumala saatana.
      OMAAN BLOGIIN saa kyllä kirjottaa IHAN MITÄ HALUAA.
      Kukaan ei oo sua pakottanu tänne lukemaan?

      Ootko kuullu koskaan psyykkisestä sairaudesta, mielenterveyden häiriöstä,
      vääristynyt ruumiinkuva jne?

      Olisit tehny ees asiallisen kommentin, mut näyttää siltä, että sulle MAAILMAN RIKKAIMPAAN VIIDENNEKSEEN KUULUVALLE olevan aivan tuntematon käsite toi "asiallisuus".

      Eli sinuna häpeisin ihan vaan itteäni.

      Poista