torstai 20. joulukuuta 2012

Pakkasta ja perkeleitä

Näin äitiä tänään hetken. Jos vielä muistatte ja jos suinkin muistin teille kertoa, että olin kutsunut täksi sunnuntaiksi vanhemmat ja veljen joulunviettoon mun luo. SUNNUNTAINA! Mutta tänään äiti sitten ilmoitti, että heille käy paremmin lauantai eivätkä he halua lähtee sunnuntaina VARTAVASTEN käymään mun luona. Tottakai mulle oli sovittava lauantai.. Miten olisin voinu kieltäytyä siitä!? En mitenkään. Suuren suuri v*tutus ja itseinho siitäkin hyvästä. Kiitos äiti että olen teille niin tärkeä ja kiitos että mun kanssa on aina niin vastenmielistä nähdä.
Mua on vaan niin helppo vihata. Surullisen helppoa.

Tämän päivän saldo:
  • lenkkeily 1h20min
  • kävelyä kaupungilla n. 30min
  • jumppa
  • 100 x-hyppyä
  • siivous
  • aamupalaksi porkkana
  • illalla liikaa puuroa, rasvatonta jogurttia, ruisleipää, 3 hedelmäpilttiä ja noin 20 punajuuriviipaletta
    ..osan päädyinkin sitten oksentamaan ONNEKSI!!

    Puuro on helppo oksentaa. Yllätyin miten helppo. Olo helpotti vähäks aikaa. Oksentamisen haitta puoli on vain se, että käy väsyttämään. Toivottavasti tokenen tästä, jotta jaksan valvoa ja katsoa Dieetit vaihtoon ja 5D:n, jossa on läskeistä jotain juttua.
    Pitäs varmaan viiltää rangaistukseksi.
    Tänään ei ollut todellakaan lupa mättää noin paljoa ruokaa!
    Tein väärin ja ansaitsen siitä rangaistuksen!

3 kommenttia:

  1. Hitto että kuulosti tutulta, tosin isäni puolelta.. oon kans sellanen "no jos nyt on pakko kävästä, niin sitten"

    VastaaPoista
  2. Älä viillä! :( Voisin kans ite kattoo dietit vaihtoon ja sen 5D jutun!

    VastaaPoista
  3. Tajuatko miten VÄHÄN sä olet oikeasti syönyt?? oot niin varmaan hämärtynyt siihen sairauteen, ettet tajua, että oot oikeasti syönyt liian vähän.!

    VastaaPoista