lauantai 29. joulukuuta 2012

Thinspiration-kollaasi seinälle tsemppaamaan

Päässä juoksentelee miljoonia ajatuksia ahistuksen niitä ympäröidessä. Näen öisin unia, joissa tapaan tuntemiani ihmisiä ja yritän pelastaa heitä milloin mistäkin. En kykene. Olen vielä liian heikko. Mun pitää nyt ihan oikeesti alkaa tekemään enemmän töitä ja laihtua. Mun pitää laihtua ja tulla vahvaks. Löysänä ryhävalaana mä en kykene tekemään mitään tai auttamaan ketään. Jokainen kalori jonka mä syön estää mua näkemästä selvästi. Jokainen kalori estää mua ajattelemasta järkevästi. Jokainen kalori jää vyötärölle uimarenkaaksi muiden nähtäville. Ikäänkuin todisteeksi siitä kuinka epäonnistunu olen. En tahdo sitä! Tahdon kaikkien näkevän, että olen vahva ja että minä pystyn siihen! Minusta tulee vahva ja voittamaton! Laiha :)

Mitä olenkaan tänään saanut aikaiseksi? Osa minusta huutaa, että olisin voinut tehä enemmän, liikkua enemmän, toisaalta osa minusta on tyytyväinen siihen mitä tänään sain aikaiseksi.
Mä heräsin super väsyneenä kymmenen yli seitsemän. Söin porkkanan ja aloin laittamaan pyykkinarulta pyykit paikoilleen ja petasin sängyn. Ahdistuin taas kerran näkyvistä tai olemattomista hiuksista ja pölyistä joita pyykeistä lähti laittaessani niitä paikoilleen, joten oli pakko imuroida enimpiä.

Lenkille lähin tuntia myöhemmin. Olin ilonen ettei ollu kovin kylmä. Lenkkeilin pidemmän lenkin 1h50min, josta osan kävelin ja osan matkaa hölkkäsin. Kotona olin vähän hikinen, mutta silti myös vähän kylmissäni. Heitin ulkovaatteet pois ja vaihdoin puhtaan paidat ja topin.
Sen jälkeen aloin jumpata niin että vatsalihaksetkin jossain näiden kaikkien läskien alla sai kyytiä kunnolla. Loppujen lopuks niitä poltteli kiitettävästi.
Sitten luinkin filosofian koealueen kokonaan ja tein 100 x-hyppyä. Niin ja otin parinkymmenen minuutin päiväunet.
Näiden jälkeen aloin tekemään seinälle isoa thinspiration-kollaasia. Siinä ja piirtämisessä menikin useita tunteja. Tein niitä yhden kofeiinipillerin piristämänä ;) Syöminen ja nälkäkin unohtu suurimmaks osaks ajasta niitä väsätessä. Mä en syöny aamusen porkkanan jälkeen mitään vaan oon juonu coca-cola zeroo ja fun lightia. En syö enää tänään mitään. Mä en oo ansainnu ruokaa! Tyhmä läski mieleni yrittää saada minua syömään - sitä se on yrittänyt koko päivän. En tottele sitä, sillä jos teen niinkuin läskipuoleni sanoo - lihon. On ihanaa olla syömättä. Syöminen on typerintä mitä ihminen voi tehdä!

Vielä tänään mä vähemmän tai enemmän ahkerana poljen kuntopyörää vähän aikaa ja venyttelen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti