lauantai 8. joulukuuta 2012

Mitat

Tänään päätin ottaa tosissani itseäni niskasta kiinni ja ottaa itestäni mitat ylös, jotta voin alkaa seuraamaan mihin suuntaan ne menee. Nyt tekin saatte mustaa valkoisella siitä kuinka lihava läskikasa oikeasti olen.

Maha (paksuin) 93.5
Maha (kapein) 78
Reisi (paksuin) 58
Pohje 35
Käsivarsi 28
Rinnan ympärys 92.5
Lantio 101

Niin että vieläkö maistuu ruoka!?

Nyt selvis sitten sekin miks ei mahdu vaatteet päälle vaikka oonkin ollu tietonen lihomisestani, mutta en oo halunnu myöntää sitä tietosesti kunnolla itellenikään. Ymmärrän nyt miksi tissit on helv*tin suuret ja selkäläskit kasaantuneet selkään ihrakasoiks. Ymmärrän myös nyt miks lantio näyttää tajuttoman ylisuurelta ja housut puristaa, tämän selittää myös sairaasti paksuuntuneet reiteni. Ja tänä vuonna läskipatsas menee Peppiinalle, "kiitos" lihomisen ja itsekurin puutteen! Mä en tiedä pitäskö mun itkee vai nauraa syystä että oon antanu itteni olla itsekuriton ja paisua muodottomaks sotanorsuks. Tästä sitä voi laihtua tai sitten lihoa enemmän. Päätös on omissa käsissäni. Otan jatkossa viikottain mitat, jotka ilmoitan tänne, jos muutoksia tapahtuu suuntaan tai toiseen. Näin pysyn kärryillä missä mennään enkä voi huijata enää itteeni.

Aamulla heitetty 1h55min kävely lenkki ja jumpattu. Aamupalalla porkkana ja 2dl mehukeittoo. Viidenminuutin kuluttua syön lounaan eli omenan. Mun on pakko päästä noista läskeistä eroon! Äiti ja siskokin on mua paljon laihempia. Mä oon nykyään meidän perheen läskein. Ei todellakaan mikään hieno tilanne, mutta itse aiheutettu. On ihan oikein että kärsin!

2 kommenttia:

  1. Eivät nuo ole sotanorsun mitat vaan keskivertonaisen. Tunnustan silti yllättyneeni noista mitoista, koska elät enimmäkseen mehukeitolla ja kurkkupaloilla. Olet maininnut käyttäväsi unilääkettä. Mikä valmisteen nimi mahtaa olla? =)

    VastaaPoista
  2. Et sä ole mikään läski, et todellakaan. Mä tiedän, et lihoaminen voi viedä itsetunnon ja kaiken ihan pohjalle, mutta aattele että joku päivä tuokin on pelkkää eilistä. Tsemiä<3

    VastaaPoista