tiistai 6. marraskuuta 2012

40 lukijaa


Eilen kaloreita kerty järkyttävät 581 plus ne hirvittävät kaakao ja rasvattoman maidon kalorit. Liikuin vaan puolisen tuntia ja nekin kerty pyöräilystä, kun kävin asioita hoitamassa kaupungilla. Jumppasin ja siivosin. Olen todella pettynyt eiliseen toimintaani. Söin liikaa ja liikuin säälittävän vähän. Hävettää syystäkin! Itkin itseni uneen.

Tänä aamuna heräsin ennen kuutta ja kuuden jäljestä lähin lenkille 1h15min. Lenkkeilin porukoille päin, josta äiti poimi minut kyytiinsä, josta matka taittu ruokakauppaan. Sato räntää, tuuli ja oli kylmä. Jalat jäässä ja hermo kireenä.

Kaupassa äiti makso mun ostokset mikä on todella säälittävää. Mä oisin ite maksanu, mutta kassalla se sano et se maksaa. Ois pitäny pistää vastaan. Oon ahne paska enkä pistäny. Mukaan tarttu keräsalaatti, kurkku, rasvatonta maitoa, kaakaota, punajuurta, tonnikalaa vedessä, tomaattimurskaa.

Äiti kävi mun luona pikaseen vessassa. Se näytti siltä kuin ei ois halunnu olla mun luona. Se näytti vaivaantuneelle. Mun sisällä velloo taas paha olo. Syyllisyys. Kaiken aamulenkkeilyn, kauppareissun jne. jälkeen imuroin, pakastin maito/vesi-seokseni ja jumppasin. Sain tehtyä vikat äidinkielen kurssin itsenäiset tehtävät. Toivon ettei tarvii tehdä enää lisää tehtäviä vaan et ne riittäs.

Maha on eilisistä kaloreista sekasin ja täynnä. Suoli ei ota tyhjeentääkseen itseään. Maha pömpöttää. Väsyttää ja päätä särkee. En yhtään jaksa ajatella mitä mä tekisin nyt. Mitä ees jaksasin tehä. Mä en tajua mikä mua vaivaa taas. Väsymys!?
Mun on pakko laihtua. Vihaan kun en laihdu nopeammin laiskuuteni takia. Mutta kyllä mä vielä laihdun. Hitaasti mutta varmasti!!!!

Ps. Kiitos ja tervetuloa uudelle lukijalle. Pyöreät 40 lukijaa jo. Piristi synkkää mielialaani kummasti huomata uuden lukijan liittyneen seuraamaan sekavia selityksiäni! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti