torstai 1. marraskuuta 2012

Loskaa

Puhelin on nyt huollossa. Tilalla laina puhelin. Orpo olo ilman omaa kännykkää, sen kameraa, muistuksia, musiikkia. Ei kyllä niinkään puhelu- ja viestiominaisuuksia. Oon eri tavalla kännykkä riippuvainen. Merkkaan kaikki liikunnat aina puhelimen kalenteriin ja siellä on myös tärkeet muistutukset, koska oma pää ei toimi. Kännykkä toimii mun muistina. Saa nähdä kuinka kauan menee ennen kun saan kännykkäni takasin huollosta.
Kaupasta äiti ois ostanu sen mitä tarviin. Mä otin halvimpia omenoita pussillisen, rasvatonta jogurttia ja sokeritonta mansikkakeittoa. Toisesta kaupasta halvinta kaakaota. Noistakin soimaan itseäni. Oon itsekäs läski paska. Ei mun täysi-ikäisen pitäis enää antaa vanhempien ostaa ruokia tai mitään. Kamala olo on jo muutenkin.
Yhdeltätoista söin lounaaksi omenan. Imuroin. Puin lenkkikamat niskaan ja lähdin vetämään loskaseen keliin 1h55min lenkin. Kotona jumppasin ja luin kirjaa vähän aikaa.
Pää on ihan kohmeessa. Oon menny tänään vuoristorataa tunteiden kanssa. Puhelimessa räyhäsin taas kaverille vaikkei ois pitäny. En vaan tuntunu hallitsevan yhtään tunnetilojani. En saa tehä enää samoin. Mun pitää olla ulospäin tyyni ja kiltti. Piti lisätä huppari, kun on kylmä. Jalat ja kädet on tuntunu tänään vähän nekin hallitsemattomilta. Ei meinaa kunnolla toimia. Näkö on sumee.. Tääkin on vaan väsymystä!
Tänään kaloreita on kertyny 135. Päivän saldo jää päivällisen ja iltapalan jälkeen alle 400.
Läskiahdistaa..

1 kommentti:

  1. se ei ole enää väsymystä, se on sun keho joka pettää alta. sen ei ei ole luotu kestämään sitä rasitusta jonka sille aiheutat. en ole ilkeä, olen huolissani :S
    voimia!!!

    VastaaPoista