sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Hyvä paha - muisti


Olin hienosti jo unohtanut että olin tänään jo kirjottanu postauksen. Väsymys on ollu huipputasoa taas tänään, mutta en oo jaksanu välittää siitä. Kävin aamupäivällä ysin aikaan kävely/hölkkä lenkillä 1h45min ajan. Sen jälkeen kotona olin koneella ja kirjotin toista blogiani. Tein toisen blogin joka on vieläkin seompi kuin tämä, mutta tarinan muodossa. (En linkitä sitä tänne. Löytää ken etsii ja yhdistää minuun.) Iltapäivällä ennen yhtä nostin itteni jumppapallon päältä ja sammutin tietokoneen. Valmistauduin toiselle lenkille. Juttelin sen kaverin kanssa puhelimessa. Siihenkin meni 1h45min. Jumppasin kotiin tultua. Pää on niin tyhjä ja niin täynnä - paskaa. Ei oikein ajatus liiku. Väsyttää ja jäseniä koskee. On kylmä vaikka luulis läskien lämmittävän. Oon ihan turvoksissa viime päivien läskeilystä. Tänään kalorit jää alle 300. Ei kaloriakaan yli! Lounaalla söin kaks porkkanaa ja päivällisellä äsken 3dl mehukeittoa ja desin maustamatonta jogurttia. Teetä oon kitannu kaks mukillista. Vielä koulukirjat ja vihkot huomiselle valmiiks, kulmakarvojen nyppiminen, venyttely ja pesulla käyminen ja oon valmis menemään nukkumaan. Meen ennen ysiä nukkumaan, et jaksan herätä aikasin vaikka meen vasta vähän ennen kymmentä kouluun. Onneks maanantaipäivät alkaa myöhemmin. Vähä arveluttaa, kun muut aamut on kaikki kasiin. Päätin just et itse asiassa iltapalaa en syö.

Öitä rakkaat lukijat <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti