maanantai 26. marraskuuta 2012

Tällainen läski ei ansaitse ketään eikä mitään


Eilen söin ruisleipää, tomaattimurskaa, punajuurta, banaanin jne. about 1000-1500 kalorin edestä. Kaduttaa ja ällöttää. En ees oksentanu. Säälittävää ja naurettavaa. Lenkkeilin 1h50min, jumppasin, siivosin ja kävin kaupassa joten pyöräilyä kerty siitä vähän. Veli ja vanhemmat kävi kylässä. Äiti oli taas laihtunu. Mä taas lihonu. Epäonnistunu. Oon ällöttävä!!!!

Tänään aamulla kävin heittämässä 1h50min lenkin ja sitä ennen jumppasin. Koulusta lähin vähä aikasemmi hammaslääkärikäynnin takia. Mä sain kuulla saman kommentin mitä oon ikäni kuullu: mä osaan puhdistaa hampaani todella hyvin. Hammashoitaja sano et se vois ottaa mut mallioppilaaks sinne. Kunhan sano. Mulla on ollu monta vuotta kuus alkavaa reiän alkua ja kahesta se ei osannu sanoa onko ne jo menny kiilteestä läpi ja tarviiko niitä paikata. Odotin paljon paljon pahempaa tuomiota, koska hammassärkyjä on aina tai sitten ne onkin vaan mun kuvittelemia.

Hammaslääkärin jälkeen pyöräilin kotiin hirveelle kiireellä, kun isosisko tuli käymään. Ei olla nähty sitten alku syksyn!? Sekin näki miten läski musta on tullu. Miten oon lihonu.. sekin oli laihtunu. Se on taas mua laihempi, kauniimpi, pienempi. Mä oon taas se pelkkä läski.

Sisko pyörähti mun luona vähä aikaa, kun se ei ollu aiemmin käyny mun luona ja nähny asuntooni. Lähettiin siskon autolla tädin luo, jossa oli mummokin. Sisko sai taas kaiken huomion, kauniit sanat, mummon kyyneleet, kaiken.

Lähin tädiltä kävelemään. Lenkkeilin 1h30min. En oo tyytyväinen. Oon liian läski. Kaikki muut laihtuu mut mä en. Enkä ihmettele. Mä oon liian laiska p*ska! Tyhmä p*ska! Mä en antanu itelleni la ja su päivien syömisten takia lupaa syödä tänään mitään enkä juoda ees vettä. Nyt vasta puol seittemän aikaan juon fun lightia, mutta en syö tänään mitään. Ei oo nälkä, en ansaitse syödä, en halua, en voi, en kykene. Mä ansaitsen kaiken pahan. Mä oon paha. Mä juoksen ja teen kaikkeni että pääsen joka ikisestä läskikilostani eroon. Mä niin vihaan itteeni ja näitä läskejä. Mä en voi sietää itteeni. Mä teen mitä vaan että pääsen eroon itestäni. Mä en kestä mun vammasta olemusta. Läskejä. En mitään!!!!

Vielä ennen nukkumaan menoo venyttelen ja luen kirjaa. Nää läskit hoituu liikunnalla ja itsekurilla, jossa mulla on kehittämisen varaa enemmän kun tarpeeks! Onneks vaikeudet on tehty voitettaviks!

5 kommenttia:

  1. Voi sinua, tsemppiä hirmuisesti!

    VastaaPoista
  2. älä nyt herranjestas kiellä vettä itseltäsi!!
    olet luultavasti vastakohta siitä mitä luulet olevasi..
    voimia!

    VastaaPoista
  3. Kumpa oppisit olemaan vähemmän ankara itsellesi :/

    VastaaPoista
  4. älä pahota mieltäs noitten punajuurien ja banaanien takia! Ne on mitä parhaimpia terveysruokia joista saa tärkeitä ravintoaineita. Eiköhän sun kehos edes joskus antsaitse ees jonkin laista terveysboostia..? ♥

    VastaaPoista
  5. voi muru . :c
    söithän sentään terveelisesti eli älä hauku itseäsi!

    VastaaPoista