lauantai 10. marraskuuta 2012

Lukijat kertokaa

Eli ajattelin kysyä teiltä kaikilta hyviä syitä miksi ei kannata mättää liikaa ja lihoa esim. vaatteet ei näytä hyviltä päällä tapasia syitä. Heittäkää omanne kehiin niin kokoan ne yhteen postaukseen. Ajatus tuli siitä, kun kaikille tulee joskus heikkoja hetkiä jollon meinaa sortua ja sillon ois hyvä olla joku mikä herättäs vähä et ei oo mitään järkee mättää ruokaa. Toinen mikä ois tosi kiva niin se et linkittäisitte hyviä laihdutus, syömishäiriö tai proana blogeja mulle. Oon etsiny jo monta päivää uusia blogeja, joista sais motivaatiota ja tukea. Kiitos jo etukäteen! :)

Illalla katoin dokumentin ylipainosista vauvoista ja niiden äideistä. Järkyttävää! Oma läskiahistus kasvo. Puristelin jalkojani ja mahaa samalla kun lojuin sohvalla viltin alla yrittäen häivyttää kylmää. Tunsin kaikki ne hyllyvät läskikasat ja mieli teki huutaa, mut ei siitä ois ollu mitään hyötyä. Ei huutaminen poista näitä läskejä. Siihen auttaa ainoastaan liikkuminen ja kova työ! Siitä päästäänkin sopivasti aiheeseen, et söin päivällisen neljältä. 3 desiä mehukeittoa pakastettuna, jonka olin nostanu aiemmin päivällä jääkaappiin sulamaan, ja yhen ruisleivän puolikkaan pelkiltään. Mehukeiton söin keittiön lattialla nojaten selällä patteriin. Kylmää kun järsii ja on ennestään kylmä niin voitte arvata millanen tuplakylmyys on. Patteri vähä autto.
Tiskasin astiat ja otin koneen ja linnotauduin kannettavani kanssa keittiön patterin viereen. Laitoin kynttilän palaamaan etten ihan pimeessä istus. Luoja et oon säälittävä kusipää. Pakotan itteni vielä lenkille ja iltapalalla syön alle 100 kaloria tai skippaan sen kokonaan.

4 kommenttia:

  1. Tiedän että oot varmaan todella leipääntynyt näihin mun kukkahattukommenteihin, mutta mä niin toivon että sulla ei olis noin paha olla, kenenkään ei kuuluis elää noin.
    Mitä sä haluaisit tehdä? Jotain mitä et ole "sallinut" itsellesi kun sitten joskus kun oot "laiha"? Tee niitä asioita ja painon pudottaminenkin on huomaattavasti helpompaa, vaikka olekin sata varma, että oot jo täydellisen kokoinen. Itsellä ainakin kun antaa elämän viedä niin se painokin sieltä tippuu niihin lukemiin kuin se on tarkoitettu.
    Blogeista voisin suositella :
    http://becomingf.blogspot.fi/
    http://aliisailmatar.blogspot.fi/
    http://nomoreemptywords.blogspot.fi/
    http://mustelmiapuuterinalla.blogspot.fi/

    en tiedä luetko jo noita, mutta tuossa nyt muutama :)

    VastaaPoista
  2. Mellow: Ei haittaa "kukkahattukommenttis", mut ei niistä oo apuakaan, jos rehellisesti sanotaan. Mä oon viallinen. Mä en yksin kertasesti halua muuta kun laihtua vaikka niin lapselliselta se kuulostaa. Mua ei innosta mikään ja mä haluan vaan liikkua ja olla omissa oloissa. Sen takia esim. koulunpenkille palaaminen lähiviikkoina ahistaa ennestään. Vaikka aina valitan niin mä oon niin tottunu tähän, et tää on mun normaalia elämää enkä osaa haaveilla muusta.. enkä ees halua. En enää.

    Kiitos kuitenkin<3 Ja iso kiitos blogeista. Mitä äske pikaseen vilkasin niin en oo aiemmin törmänny kyseisiin blogeihin. Kiitti niistäki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näinpä vähän epäilin, mutta voimia, ehkä sun mieles vielä jonain päivänä muuttuun :)

      Poista
  3. Höyhen Kevyt foorumi. En tiedä onko ihan hyvä mainostaa sitä, mutta mielestäni sinä ansaitset ticketin sinne. tarvitsen nyt vertaistukea.

    Miksi ei kannata mätätä liikaa?
    - se on ällöttävää
    - mieti sitä oloa joka tulee sen jälkeen, mieti ihan kunnolla sitä. se on hirveä.
    - mättääminen on häviämistä
    - laihduttaminen ja itsekuri, voittamista
    - se minkä aloitetaan, pitää myös lopettaa

    Voimia <3

    VastaaPoista