keskiviikko 7. marraskuuta 2012

LÄSKILÄSKILÄSKILÄSKI LAIHDUTA !!!!


Mä näin viime yönä ihan hirveitä painajaisia. Kaikki mun virheet ja pahat teot seuraa mua. Oon itse pahuus. Vaihdoin petivaatteet, siivosin, lähin lenkille. Eilisen illan ja yön aikana kaikkialla oli valkeaa. Lunta. Lenkkeilin 1h50min, tulin kotiin ja jumppasin katsoen samalla täydellisiä naisia. Ahdistaa. Itkin lenkillä kunnes muistin erään tapahtuman vuosien takaa ja aloin nauramaan itsekseni kuin mikäkin läskiskitso. Tuli syyllinen olo. En oo ansainnu nauraa. Oon vielä liian lihava. Eilen liikaa kaloreita puurosta, banaanista, tonnikalasta vedessä, maustamattomasta jogurtista, kaalista.. Söin koska olen typerä läskipaska! Ei ollu nälkä, mutta söin. Todella järkevää. Ihan vitun! Vedin ulostuslääkettä ja istuin varmaan puol tuntia tulikuuman suihkun alla. Ysiltä katoin Dieetit vaihtoon ja kirosin itseäni ja sitä miten olen yhtä lihava kuin nekin kaks ylipainoista naista. Voimattomuus. Otin kokonaisen unilääkkeen ja vedin peiton korviin. Aamulla heräsin entistä ahistuneempana ja lihavempana. Väsytti vaikka kello näytti noin kymmentä.
Enää ei väsytä niin paljoa, mutta turvotus ei oo menny. Mä en kestä epäonnistumistani. En kestä näitä läskejäni!! En kestä sitä etten tiedä painoani. En kestä sitä etten uskalla mennä vaa'alle. Pakko laihtua! Mä en syö tänään mitään. En vaan syö ja sillä selvä.
..oon täys nolla.

3 kommenttia:

  1. et oo nolla, etkä läski :---( voimia♥

    VastaaPoista
  2. voi peppiina sä olet paaaljon laihempi niitä dieetit vaihtoon ylipainoisia! jaksele, olet rakas. ♥

    VastaaPoista
  3. Vajoot vaan koko ajan syvemmälle tähän! :(
    Et ole arvoton, olet arvokas ja tärkeä ihminen.
    <3
    Voimia sinullekin.

    VastaaPoista