torstai 15. marraskuuta 2012

Oon pohjaakin pohjemmalla. En saa nukuttua, jos saan, nään painajaisia. Ahistaa ja oon itkeny silmät päästä. Mä haluan kuolla. Mä en jaksa enää. Syön liikaa vaikkei tee mieli syödä. Tungen itteeni kaloreita ja kaikki liikkuminen valuu hukkaan.. mä oon jumissa enkä osaa enää pois. Mä oon lihava, epäonnistunu ja mä meen nyt niin pohjalla etten jaksa enää nousta. En jaksa. Mä en tiiä enää minne menisin. En tiedä mistään mitään. Mä en jaksa. Auttakaa mua pääsemään tästä elämästä pois. Mä en oo enää ees säälittävä, sairas.. mä oon paha yltä päältä. Kirjotan tosi sekoja ja sitä sekasempi on mun pään sisus. En tiedä mikä mut auttas tästä pois.. hukun.. anteeks etten pysty parempaan. Oon harkinnu jos soittasin kriisipuhelimeen, mut mitä nekään pystys tehä? Mikään ei vie tätä ahistusta pois, jonka alle en tunnu litistyvän vaan tää kuristaa mut henkiltä kunnes joku aina elvyttää mut henkiin niin että kipu vaan pahenee.. muttei tapa. Miksen mä voi kuolla? Tää kaikki on niin epäreilua. Musta tuntuu etten mä oo enää ees elossa kun ei tää voi olla totta.. ei voi. Vai voiko? Mä haluan seota lopullisesti niin etten enää tunne seinien kaatuvan päälle kun kuollakaan kukaan ei anna. Mä en oo laiha, fiksu, terve, kaunis.. en mitään muuta kun ihmisraunio eikä mulla oo voimia tai asennettakaan korjata mitään.. ei itteeni.. ei enää vaan pysty..

6 kommenttia:

  1. voimia pieni hurjastihurjasti ♥ voisit yrittää hakea apua tai jutella jollekkin. tosi kurja kuulla että sulla menee huonosti :c

    VastaaPoista
  2. tässä on kirjotettu sitä mitä en ite osais ilmaista sanoina.
    Tollanen olo mulla on ollu joka toinen päivä, joka toinen tunti. Mieliala heittää päästä toiseen.

    Kyllä sullekkin varmasti aurinko taas paistaa ennenmin tai myöhemmin. Toivotaan et toi/tää on vaan vaihe joka hälvenee(tietenkin mahd. nopeesti)
    Voimia♥

    p.s. ootko miettiny vakavaa kaamosmasennusta..? (en ees tiiä onko sellasta olemassa.. mut anyway tää pimeys tutkitusti masentaa ihmisiä; joitaki enemmän joitakin vähemmän)

    VastaaPoista
  3. Kumpa osaisin auttaa sua! :( Mutta ei kriisipuhelusta varmastikaan haittaakaan olisi, joten miksi ei kokeilla? Kannattaa kyllä. Tai kuka tahansa joka kuuntelisi huoliasi? Kirjoita vaikka kirje jos tuntuu vaikealta saada sanoja ulos. Pärjäile <3

    VastaaPoista
  4. Kulta, Rakas pieni..
    En ole nyt varsinaisesti kiinnostunut anoreksiasta, laihuudesta, lihavuudesta, valheista ja sairaudesta,
    vaan yhdestä poikkeuksellisen liikuttavasta lauseesta,
    jonka kirjoitit ahdistuksen keskellä:

    "Mä en oo enää ees säälittävä, sairas.. mä oon paha yltä päältä."

    Tuo on hyvin koskettava toteamus, sillä se itseasiassa koskee kaikkia ihmisiä..siis kaikkein parhaimpiakin.
    Me todellakin olemme pahoja yltä päältä, mutta hyvin harvoin käsitämme saati edes halua käsittää sitä.
    Jopa kuuluisat hyvät tekommekin ovat harvoin riittäviä ja pyyteettömiä..joskus ne saattavat olla lopulta jopa pahoja.

    Paavali kirjoitti tästä tylysti:
    "Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan.
    Olen jo esittänyt sen syytöksen, että kaikki,
    niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin vallassa.
    Onhan kirjoitettu:
    'Ei ole yhtäkään vanhurskasta,
    ei yhtäkään ymmärtäväistä,
    ei ketään, joka etsii Jumalaa.
    Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
    Ei ole ketään, joka tekee hyvää,
    ei ainoatakaan.
    Heidän kurkkunsa on avoin hauta,
    heidän kielensä puhuu petollisesti,
    huultensa takana heillä on kyykäärmeen myrkkyä,
    heidän suunsa on täynnä katkeria kirouksia.
    Nopein jaloin he rientävät vuodattamaan verta,
    tuhoa ja kurjuutta he jättävät jälkeensä.
    Rauhan tietä he eivät tunne,
    jumalanpelko on heille vieras.'
    "
    -Room.3:9-18

    Tähän kelvottomuuteen ja kauhuun ei ole lopultakaan kuin yksi apu, yksi henkilö, ainoa joka oli, on ja tulee olemaan täydellinen...

    "Kaikki ovat samassa asemassa,
    sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta
    mutta saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden,
    koska Kristus Jeesus on lunastanut heidät vapaiksi.
    "
    -Room.3:23-24

    Huuda siis apuun häntä, Vapahtajaasi.

    VastaaPoista
  5. vesta: täytyy sanoa, että en kyllä ole samaa mieltä, ihan älyttömän masentavaa. Tietenkin ihmimisissä on pahaakin, mutta ei ainoastaan pahaa. Ei Jeesuskaan ollut täydellinen, ihminen hänkin ja minulle vain ihminen. On naurettavaa väittää että ihmiset olisivat täysin pahoja. Jos on hyvää niin on pahaakin. Niiden suhde vain ihmisissä vaihtelee.. ja peppiina, sä et ole paha!!

    VastaaPoista