perjantai 9. marraskuuta 2012

Pahimman pelon toteutuminen


Mä en saa kunnolla nukuttua. Päässä ei liiku mikään muu kuin ahdistus ja tieto, että olen lihonu eikä mulla ole mitään vaatteita jotka mahtus mulle saati joita uskaltasin kokeilla enää. Tunnen kasvaneen kroppani. Mä en oo kuvitellu asiaa mitenkään vaan mä oikeesti oon lihonu viime keväästä. Tiedän sen siitä ettei vaatteet enää mahdu kuunnolla päälle tai sitten ne kiristää ja puristaa. Mä oon läski! Mä oon epäonnistunu läskikasa enkä tee edes asialle tarpeeks. Mä tuudittaudun vielä-mä-laihdun hokemiseen itselleni enkä tee mitään. Tai teen: epäonnistun koko ajan. Mä söin eilenkin liikaa kaikkea. Liikaa! Ihan sama paljonko liikuin tai että jumppasin. Niillä melkein kolmella lenkkeilyllä tunnilla ei ole mitään väliä. Ei ole väliä vaikka siivosin. Ei mitään väliä, koska vedin kropan tukkoon kaloreita. Söin jopa turvaruokiin kuulumattomia ruokia eli vaaleeta leipää, levitettä, leikkelettä, maitosuklaata purkista. Se on mun ainoa epäterveellisin ruoka jota oon syöny, mutta silti. KUVOTTAVAA!  Oon kuvottava!!!! Mä oon niin täys kusipää luuseri etten tiedä ees miten kehtaan kertoa täällä tätä kaikkea. Haluan kuitenkin olla rehellinen kuin suinkin. Mä haluan onnistua. Mä haluan olla laiha! Mä annan kaiken laihtumiselle ja mä kestän nälän, väsymyksen. Mä en anna nyt enkä koskaan periks !!!! Epäonnistuin ja oon turvoksissa, lihonut, epätoivoinen ja ahdistunut. Taistelen tieni hinnalla millä hyvänsä itteni laihaks. Mä syön 4 kertaa päivässä, liikun ja kestän nälän. Teen sen! Alotin tämän aamun suurien turvonneiden silmäpussieni, kaksoisleukani ja ylisuureksi kasvaneen läskikroppani kanssa. Mä heräsin ahistuneena painajaisista. Mä join mukillisen vihreää teetä ja söin ison porkkanan. Aamupala. Mä pyrin pitämään rytmin säännöllisenä niin ettei mulle tuu ylilyöntejä. Että opin kestämään taas ihanan nälän tunteen ja kaiken siitä seuraavan kuten väsymyksen. Jälleen kerran mä saman mokan tehneenä nousen ja jatkan niin kauan kunnes paino taas putoaa.

Mun pahin pelko on totetunu - mä oon taas lihava kuten sillon ennen kun laihduin. FAIL.

2 kommenttia:

  1. oivoi voimia:(♥

    Tiedän niin hyvin ton tunteen ku lihoo takasi sinne "minkä kokosena ei enää koskaa pitäny olla":[

    VastaaPoista
  2. Sama täällä.. :/ Tuntuu, että vana paisun ja paisun kuin joku taikina.

    Tsemppiä ! ♥

    VastaaPoista